12.04.2017/19:22

Wielokanałowość zmienia świat zakupów

Omnichannel marketing dokonuje rewolucji w zwyczajach konsumentów i działaniach firm. Wrażenia towarzyszące zakupom to dziś kluczowy czynnik decydujący o wyniku sprzedaży. Według analiz Deloitte 6 na 10 konsumentów podejmuje dziś decyzje na podstawie opinii rodziny i przyjaciół, połowa – recenzji w internecie. Dla porównania, firmom ufa tylko 7 proc. z nich. W tej sytuacji główną rolą marketingu staje się wzmacnianie pozytywnych emocji wokół marek. A te rodzą się dziś w ogromnej liczbie kanałów interakcji. 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • FreelanSEO 14.06.2017

    Możemy stworzyć nie wiem jak doskonały, UX-owo dopracowany i graficznie idealny sklep - jeśli nie postawimy na dobrą optymalizację techniczną pod wyszukiwarkę oraz prawilne, jakościowe SEO/pozycjonowanie - to nadal będziemy na szarym końcu listy wyników wyszukiwania Google, a jedyny klient jaki do nas przyjdzie to ten z płatnej reklamy PPC w Adwords czy na Facebooku. Wiem co mówię - siedzę w SEO od lat: http://freelancer-warszawa.pl/uslugi-freelancera/seo-pozycjonowanie-stron/ Wyszukiwarka jest bezlitosna, a konkurencja w polskim eCommerce ogromna. Bez inwestycji w marketing internetowy zapomnijcie o ruchu i konwersji :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.