16.03.2021/13:29

To Deli2.pl stoi za akcją billboardową "wymierzoną" w Lidla [NASZ NEWS]

To sklep internetowy Deli2.pl - należący do Tower Investments - zainicjował akcję billboardową "Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia. #zostanwdomu" - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. W rozmowie z naszym portalem prezes Tower Investments Bartosz Kazimierczuk zdradza, skąd wziął się pomysł na kampanię, jakie były jej cele i skąd taka, a nie inna forma.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • IdaM 27.07.2021

    Nieuczciwa gra i tyle.

  • Nicki 17.03.2021

    Miał nadzieję, że nachapią się na szumie, który miałby im zafundować Lidl. Bez klasy, bez pomysłu. Mam nadzieję, że ta sieć nie podejmie żadnych kroków i pan cwany rekin biznesu się zawiedzie. Po tym artykule czuję się zażenowana

  • Fan 17.03.2021

    Koleś jest moim nowym idolem. MISTRZ!

  • ktoś 17.03.2021

    Bardzo słaba akcja. Reklama porównawcza zrobiona z pomysłem jest jak najbardziej ok, ale nie taki badziew. Boksują bezpośrednio dużego gracza licząc że ktoś się zainteresuje i kilka artykułów za darmo pojawi się w necie. Mega słabe.

  • Amman 16.03.2021

    Strzelają sobie w stopę. Nie chodzi mi tylko o reakcję Lidla, ale i o reakcję klientów. Mamy w Polsce dość sporów, a tu ktoś na siłę próbuje stworzyć nowy i tylko czeka, żeby przeciwnik mu oddał. Słabe na maksa. Ja będę ten sklep omijał już z premedytacją.

  • Clickbajtowy reklamowy 16.03.2021

    >PAstafarianin - tak napisałem komentarz, i już chwila moment posterunkowy obrońca, a często godzinami komentarze nie są akceptowane albo całkowicie blokowane ;) Panie Autor proszę sobie wziąć do serca co napisałem wcześniej, dla dobra tego portalu.... mniej łapajklików więcej branżowej rzetelnej treści.

  • PAstafarianin 16.03.2021

    "Nie miałem racji, więc odwrócę kota ogonem i dołożę kilka bzdur, skoro nie mam argumentów" - to chyba podejście komentującego tutaj pana "Clikbajtowy reklamowy". Człowieku idź do szkoły i się naucz czytać ze zrozumieniem. Nie zgadłeś, że nie chodzi o Lidla i jeszcze burczałeś na ludzi, którzy nie podzielali twojego zdania. I chyba nie ogarniasz które wypowiedzi w wywiadzie są autora, a które rozmówcy. Pffff...

  • Clickbajtowy reklamowy 16.03.2021

    A w tamtym tekście pisałeś panie autor, że Lidl nic nie wie i nic go to nie obchodzi. A tu, że podejmuje kroki prawne - i ma racje, dziwne by było, gdyby tego nie zrobił. Panie autor naprawdę proszę mniej newsów takich które nabijają kliki a więcej rzeczowej branżowej treści. Na pewno to wpłynie na wizerunek portalu. Pozdrawiam szanowny panie ;) i nie rób z tego portalu (szkoda by było) śmieciowiska tj robi to większość portali informacyjnych w Polsce, i w których nikt nie odpowiada za marne, nic nie warte treści...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także