08.09.2013/20:26

Wierzejki budują własną sieć sprzedaży

Zakład Mięsny Wierzejki chce, aby do końca 2013 roku sieć jego placówek firmowych liczyła 115 sklepów, w tym ponad 50 w Warszawie, podała spółka w komunikacie. W I połowie br. Wierzejki otworzyły 11 sklepów, trzy kolejne ruszą w drugiej połowie września. Zakład sprzedaje poprzez własną sieć detaliczną około 65 proc. produkcji i zapowiada kolejne otwarcia.

Obroty spółki na rynku detalicznym, we własnych sklepach pod marką Wierzejki wzrosły w sierpniu o ponad 13 proc. rok do roku. Przychody producenta od lat rosły o 10-20 proc. rocznie. Tegoroczny obrót miał sięgnąć 250 mln zł, wobec 220 mln zł rok wcześniej. Plany te może pokrzyżować zakaz eksportu polskiego mięsa do Rosji. Według Rosjan w transporcie z zakładu znalazło się nielegalne mięso z Hiszpanii. Główny Lekarz Weterynarii w Polsce wstrzymał eksport mięsa do Rosji. Tymczasem spółka podkreśla, że zakwestionowane przez Rosjan mięso nie było w Wierzejkach pakowane i nie należy do firmy. Kontrola weterynaryjna w zakładzie zakończyła się pozytywnie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.