08.08.2016/09:19

Wiosenna edycja wydarzeń z cyklu „Szef dla Szefów” za nami

Pod koniec czerwca w Warszawie i Lublinie odbyły się spotkania branży HoReCa zamykające wiosenną edycję ogólnopolskiego cyklu „Szef dla Szefów”. Organizatorem inicjatywy była firma MAKRO Cash&Carry Polska.

W „Szefie dla Szefów” udział wzięło ponad 600 osób związanych ze środowiskiem gastronomicznym, pośród których znaleźli się właściciele i menadżerowie restauracji oraz szefowie kuchni. MAKRO z wiosennym cyklem wydarzeń zagościło w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, we Wrocławiu, w Łodzi i Lublinie.

Podczas spotkań branżowych uczestnicy mieli możliwość porozmawiać z ekspertami związanymi ze środowiskiem gastronomicznym. Jednym z gości „Szefa” była Redaktor Naczelna Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska, Justyna Adamczyk, która przybliżyła kryteria oceny lokali gastronomicznych przez jego inspektorów.

Pokazy i warsztaty kulinarne organizowane w ramach wydarzenia prowadzone zaś były przez znanych i cenionych szefów kuchni. Swoją wiedzą i umiejętnościami podzielił się m.in. szef kuchni i przewodniczący Italian Association of Professional Chefs (APCI), Roberto Carcangiu oraz szef kuchni restauracji Aruana, Witold Iwański.

Ostatnie warszawskie spotkanie odbyło się 28 czerwca w lokalu „Tel Aviv Food & Wine”. Uczestnicy mieli okazję dowiedzieć się m.in. jak efektywnie zarządzać personelem w gastronomii. O sztuce budowania zespołu opowiedział Trener Biznesu, Grzegorz Pawłowski. Zorganizowany został również mini pokaz kulinarny, podczas którego przygotowano wegańskie nabiały, m.in. kefir na tybetańskich grzybach, cheddar z migdałów oraz desery bezglutenowe i bezcukrowe. Potrawy przyrządzili szef kuchni Tel Aviv Food & Wine, Paweł Skóra oraz patisser, Julia Parol. Jednym z gości spotkania był Przemysław Franczak, Menedżer Pionu Grupy Klientów HoReCa w MAKRO, który zaprezentował nowości w ofercie superfoods dostępne w sieci.

Tematem przewodnim „Szefa dla Szefów”, który odbył się 29 czerwca w Lublinie, była identyfikacja niszy na rynku zgodnie z teorią marketingową „długiego ogona”. W spotkaniu wziął udział również Robert Ciechomski, TGM Horeca w MAKRO, który przedstawił inspiracje i pomysły na sezon letni oraz nowości produktowe sieci.

Artykuł sponsorowany przesłany przez firmę MAKRO Cash&Carry Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.