12.07.2019 / 12:45
StoryEditor

Wisienka, kapusta i seler: kolorowe plakaty i krzykliwe hasła zachęcają do pracy w Biedronce

Fragment plakatu z kampanii rekrutacyjnej Biedronki (Jeronimo Martins)
„Wisienka na torcie”, „kapusty nigdy za wiele” i „zawodowy best seler” to hasła zachęcające do pracy w Biedronce. Ruszyła kampania rekrutacyjna Jeronimo Martins skierowana głównie do młodych ludzi poszukujących pracy w wakacje.

Biedronka, zatrudniająca około 70 tys. osób, publikuje obecnie prawie 70 ogłoszeń informujących o wakatach na terenie całej Polski. „Poza atrakcyjną stawką godzinową oferujemy e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2024 / 11:18
StoryEditor
Musimy w większym stopniu wykorzystać to, czym dysponujemy - Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupa Eurocash [WYWIAD]
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash (fot. Wiadomoscihandlowe.pl/Łukasz Rawa)
Szymon Mitoraj, członek zarządu Grupy Eurocash odpowiedzialny za cyfryzację, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl omawia założenia strategii grupy w zakresie transformacji cyfrowej poszczególnych segmentów biznesu.

Pracę w Grupie Eurocash rozpoczął Pan w październiku. Odpowiada Pan za zarządzanie obszarem IT i transformację cyfrową Grupy. Gdy Pan zaczynał, proces zmian trwał już od dłuższe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.04.2024 / 13:25
StoryEditor
Cena najważniejszym czynnikiem oddziałującym na sprzedaż produktów spożywczych w Europie [RAPORT]
W 2023 roku konsumenci z całej Europy ograniczali wydatki (Shutterstock)
W ubiegłym roku sprzedaż artykułów spożywczych w Europie w ujęciu realnym (tj. skorygowana o inflację) spadła i była o 4,5 proc. niższa niż w 2019 r. Ten spadek w stosunku do 2019 r. jest spowodowany niewielkim wzrostem wolumenu o 0,3 proc. i spadkiem ceny za sztukę w ujęciu realnym o 4,8 proc. – wynika z raportu „The State of Grocery Retail 2024, Europe”, przygotowanego przez McKinsey&Company i EuroCommerce.

Polski rynek handlu detalicznego w 2023 roku wyglądał nieco lepiej niż średnia europejska. W ub. roku sprzedaż produktów spożywczych w Europie wzrosła zaledwie o 8,6 proc. przy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 07:25