07.11.2019 / 09:15
StoryEditor

Witold Choiński: W eksporcie drobiu możemy być światowym liderem. Ale z wieprzowiną mamy problem

(mat. prasowe)
W eksporcie drobiu Polska może już za kilka lat stać się światowym liderem – uważa prezes Związku Polskie Mięso. W innych segmentach nie jest już tak dobrze. Mimo że sprzedaż zagraniczna branży mięsnej w ostatnich latach wciąż rośnie, to jest to coraz trudniejsze do osiągnięcia. Problemem jest m.in. spadek cen wołowiny i ograniczenie eksportu do Turcji oraz ASF, który uniemożliwia dostawy wieprzowiny na rynek chiński czy japoński.

– Głównym problemem branży mięsnej jest walka z ASF-em i związane z nim ograniczenia w eksporcie. Wypadli nam nasi najważniejsi odbiorcy wieprzowiny, czyli Chiny, Korea, Japonia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.07.2025 / 10:07
StoryEditor
Amazon ma już milion robotów! Teraz chce uczynić maszyny jeszcze "mądrzejszymi" dzięki zaawansowanej AI
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot Amazona (fot. Amazon)fot. Amazon
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot AmazonaAmazon
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot AmazonaAmazon
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot AmazonaAmazon
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot Amazona (fot. Amazon)
Robot Amazona (fot. Amazon)

Amazon pochwalił się dwoma istotnymi krokami w rozwoju swojej infrastruktury logistycznej. Amerykański gigant właśnie wdrożył milionowego robota mobilnego oraz zaprezentował nowy model sztucznej inteligencji o nazwie DeepFleet. Oba rozwiązania mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej, obniżenie kosztów i przyspieszenie realizacji zamówień w globalnej sieci centrów logistycznych potentata e-commerce.

Nowy model AI do zarządzania flotą robotów Amazona

Robot numer 1 mln wdrożony został w centrum fulfillmentowym Amazona w Japonii. Równolegle Amazon zaprezentował DeepF...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 16:11
StoryEditor
160 sklepów sezonowych Żabki "w nagrodę". Kto ma szansę na dodatkowy zarobek?

Żabka ma obecnie 160 sezonowych sklepów w całej Polsce. Jak wygląda prowadzenie takiego sklepu? Kto może ją prowadzić i mieć szanse na dodatkowy przychód?

Z artykułu dowiesz się:

  • Dla kogo szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki?
  • Jak wygląda prowadzenie sklepu sezonowego Żabki?
  • Co klienci najczęściej kupują w sklepach sezonowych Żabki?

Sieć Żabka w połowie czerwca uruchomiła około 160 sezonowych sklepów w najbardziej atrakcyjnych miejscach turystycznych w Polsce. Sezonowe Żabki są zarówno w nadmorskich kurortów, jaki i na Mazurach czy Kaszubach oraz w górskich miejscowościach.

Szansa na dodatkowe zarobek w sklepach sezonowych Żabki. Ale dla kogo?

Sieć podkreśla, że sezonowy sklep to dodatkowa szansa na zwiększenie swoich dochodów i dotarcie do nowych klientów. Ale z tej szansy mogą skorzystać tylko niektórzy franczyzobiorcy.

– Prowadzenie sklepu sezonowego to propozycja kierowana do najbardziej zaangażowanych franczyzobiorców sieci Żabka –­ podkreśla spółka. – Partnerzy, którzy wyróżniają się determinacją, odpowiedzialnością i doskonałą organizacją pracy, otrzymują propozycję objęcia sklepu w takim formacie – podaje sieć.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 23:48