23.04.2021/14:10

Wkłady aromatyzujące HIPZZ produkowane przez Sensation Poland zdobyły uznanie konsumentów

Karty aromatyzujące Hipzz to jeden z najlepszych produktów w swojej kategorii. Tworząca je firma – jako światowy lider – stawia sobie wysoko poprzeczkę. Produkt została nagrodzone w badaniu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów i otrzymały złoty medal w kategorii: Karty aromatyzujące.

Używane w kartach Hipzz aromaty mentolowe powstają z naturalnych olejków eterycznych pochodzenia roślinnego. Motto producenta brzmi „Najlepsze jakość w optymalnej cenie”.

- Jest nam bardzo miło, że karty aromatyzujące Hipzz otrzymały złoty medal w badaniu Najlepszy Produkt 2021 – Wybór Konsumentów. Jest to dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza, że nasze działania w zakresie dbania o najwyższą jakość produktu oraz walory zapachowe przekładają się na zadowolenie klientów. To wyróżnienie zobowiązuje nas do jeszcze większego zaangażowania w tworzenie doskonałych produktów i umacnianie ich pozycji na rynku – mów Przemysław Kaczorowski, prezes zarządu Sensation Poland.

Przemysław Kaczorowski, prezes zarządu Sensation Poland (WH)

Celem badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów, realizowanego przez wydawcę „Wiadomości Handlowych” cyklicznie od dziesięciu lat, jest wyłonienie topowych nowości wprowadzonych na rynek w minionych 12 miesiącach. W tym roku były to produkty, które pojawiły się w sprzedaży w okresie pomiędzy początkiem września 2019 roku a końcem września roku 2020.

Badaniem objęte są wyłącznie propozycje nowe albo odświeżone wersje wyrobów już istniejących. Unikatowa formuła projektu oraz fakt, że znak Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów umieszczony na opakowaniach wyrobów faktycznie zachęca klientów do ich zakupu, sprawia, że cieszy się on dużą popularnością. Rokrocznie do udziału w badaniu zgłasza się kilkadziesiąt firm działających w branżach spożywczej, chemicznej i kosmetycznej. Daje to w sumie kilkuset pretendentów do tytułu Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów.

W ostatniej edycji rankingu, która przypadła na niełatwy czas pandemii, ich grono wcale nie było mniejsze niż zazwyczaj. Badanie objęło 252 produkty i linie produktowe, które zostały przyporządkowane do 49 kategorii.

Tegoroczne badanie jak zawsze przeprowadził renomowany, głęboko osadzony w branży FMCG instytut GfK Polonia. Produkty, które otrzymały tytuł najlepszych i medale od złotego do brązowego, wybrało grono najsurowsze z możliwych – sami konsumenci.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.