30.07.2018/10:14

Właścicel KFC i Pizza Hut, firma AmRest kupiła sieć restauracji TelePizza w Polsce

Spółka AmRest, do której należą takie marki jak KFC, czy Pizza Hut podpisał umowę zakupu 100 proc. udziałów w Telepizza Polska za łączną cenę ok. 8 mln euro. Ostateczna cena sprzedaży ma zostać ustalona w dniu zakończenia transakcji. Telepizza Polska jest master-franczyzobiorcą marki Telepizza w Polsce.

Telepizza Polska prowadzi obecnie 107 restauracji, z których 71 zarządzanych jest przez franczyzobiorców. Restauracje własne (36 lokali) prowadzone są przez Telepizza Polska. W roku 2017 sieć wygenerowała sprzedaż systemową na poziomie ok. 103 mln zł. Szacowane skonsolidowane przychody Telepizza Polska wyniosły około 73 mln zł.

Finalizacja umowy zależeć będzie od spełnienia warunków, m.in. uzyskania zgody UOKIK oraz banków finansujących działalność obu stron umowy, podpisania umowy licencyjnej z firmą Tele Pizza, uprawniającej Telepizza Polska do korzystania ze znaków towarowych. Intencją stron jest zakończenie transakcji w ciągu najbliższych miesięcy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.