27.09.2019 / 11:00
StoryEditor

Właściciel Biedronki poinformował inwestorów o postępowaniu UOKiK wobec polskiego oddziału spółki

Sklep sieci Biedronka w Warszawie (Jeronimo Martins / Biedronka)
Grupa Jeronimo Martins potwierdziła, że ​​jego spółka zależna Jerónimo Martins Polska SA została powiadomiona przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów otwarciu postępowania dotyczących potencjalnego nadużycia siły przetargowej w stosunku do dostawców owoców i warzyw. Grupa poinformowała o wszczęciu przez UOKiK postępowania Portugalską Komisję Papierów Wartościowych.

Władze Grupy Jeronimo Martins zapewniają, że w odpowiednim czasie firma odpowie na wszelkie pytania i wyjaśni je.

Niezależnie od wszczętego postępowania przedstawiciele grupy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.07.2025 / 10:18
StoryEditor
Makro, Castorama, Carrefour, Eurocash… zwolnienia w sieciach handlowych obejmują tysiące pracowników. Jak tłumaczą się firmy?
Zwolnienia grupowe w wielu firmach handlowych (fot. Shutterstock)

Makro, Castorama, Carrefour czy Eurocash to przykłady firm handlowych, które w ostatnim czasie przeprowadziły lub zapowiedziały optymalizację zatrudnienia, wiążącą się z grupowymi zwolnieniami pracowników. Tłumaczą swoje decyzje rosnącymi kosztami biznesu i potrzebą optymalizacji procesów.

Makro Polska zwolni co najmniej 400 pracowników

Firma Makro Polska zarządza w naszym kraju 29 halami i dwoma centrami dystrybucyjnymi. Już wkrótce liczba hurtowni spadnie do 2...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 08:47
StoryEditor
Lidl testuje zupełnie niespodziewany format sklepu. Sąd wyraził zgodę
Lidl testuje nowy format sklepu. Sąd wyraził zgodę na zaskakujący projekt (fot. PixelBiss/Shutterstock)

Lidl i Kaufland rozszerzają swoją działalność. Jeden planuje uruchomić własny pub w sklepie, drugi wchodzi w rynek nieruchomości i to nie handlowych. Tymczasem ich właściciel – Grupa Schwarz – inwestuje w rozbudowę floty kontenerowców. Czy niemiecki gigant szykuje nowy model biznesowy, który wykracza daleko poza klasyczne zakupy?

Nowatorskim kierunkiem rozwoju wykazuje się również Lidl. Sąd w Irlandii Północnej zezwolił sieci na otwarcie pubu w miejscowości Dundonald, niedaleko Belfastu. Lokal będzie mie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 03:43