Grupa Jeronimo Martins zaczęła wydawać magazyn "Feed"
W wakacje ukazał się pierwszy numer nowego magazynu Jeronimo Martins, właściciela Biedronki i Hebe, o tytule "Feed". Portugalska grupa planuje wydawać pismo dwa razy w roku. Na łamach "Feed" Jeronimo Martins będzie "dzielić się z czytelnikami poglądami, analizami oraz spojrzeniem na nasze otoczenie społeczne, gospodarkę i środowisko".
Magazyn "Feed" trafiać będzie do starannie wybranej przez Jeronimo Martins grupy czytelników. Pierwszy numer, liczący 140 stron, wydany został po angielsku w nakładzie 1 tys. egzemplarzy. Firma zapewnia, że w procesie produkcji i dystrybucji magazynu została zneutralizowana emisja gazów cieplarnianych, dzięki czemu pismo jest neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla.
- Inauguracyjny numer skupia się na temacie okładkowym, jakim jest "Hot" (upalny, gorący). Temat został zainspirowany przez ogromne wyzwanie, przed jakim stoi ludzkość, jeśli chce zapobiec skutkom zmian klimatycznych - tłumaczą przedstawiciele Jeronimo Martins.
W pierwszym numerze magazynu przeczytać można m.in. artykuły o technologicznej rewolucji w handlu detalicznym, procesie pokojowym w Kolumbii, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, obumieraniu raf koralowych, globalnym ociepleniu, czy Brexicie.
Autorem artykułu wstępnego w magazynie jest prezes Grupy Jeronimo Martins, Pedro Soares dos Santos. W gronie autorów pozostałych tekstów znaleźć można m.in. ekonomistów, naukowców, polityków oraz dziennikarzy - jednym z tych ostatnich jest komentator sportowy Tomasz Wołek.
2 komentarze
-
22.09.2016
Nigdzie nie można go kupić - dostaje go tylko 1 tys. osób wybranych przez Jeronimo Martins.
-
22.09.2016
Gdzie można kupić / dostać ten magazyn??
4