03.02.2021/12:30

Właściciel marki Nivea uruchomi własny sklep internetowy. W planach sprzedaż subskrypcyjna

Koncern Beiersdorf jeszcze w 2021 roku ma zamiar uruchomić witrynę e-commerce skierowaną bezpośrednio do konsumentów - podają wiadomoscikosmetyczne.pl za "Marketing Week".

Producent Nivea ma nadzieję zarobić na skoku sprzedaży online spowodowanym pandemią.

- Początkowo strona będzie oferować proste transakcje, ale później może przejść do modelu subskrypcji - powiedział portalowi Marketing Week Patrick Albrecht, dyrektor marketingu firmy na Europę Północną.

Grupa Beiersdorf odnotowała wzrost sprzedaży online dzięki pandemii i odpowiednio przeniosła swoje wydatki marketingowe z tradycyjnych mediów na rzecz kanałów cyfrowych i społecznościowych. Najnowsza inicjatywa jest nieodłączną częścią tego szerszego trendu.

Nivea Polska jest jednym z ponad 150 międzynarodowych oddziałów Firmy kosmetycznej Beiersdorf AG z siedzibą w Hamburgu, w Niemczech. To marka nr 1 na świecie wśród produktów do pielęgnacji skóry. W międzynarodowym portfolio marek oferowanych przez Beiersdorf są też Eucerin, La Prairie, Labello, 8x4 oraz Hansaplast.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także