Właściciel marki Reserved notuje rekordowe 8 mld zł przychodów ze sprzedaży
Według wstępnych skonsolidowanych danych finansowych za IV kwartał 2018 i za 2018 rok Grupa LPP – właściciel marek modowych Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay – osiągnęła w ub.r. przychody ze sprzedaży w wysokości 8.040 mln zł. To wzrost o 14 proc. w ujęciu rok do roku.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
9 komentarzy
-
31.01.2019
Ciężko zapracował na ten sukces i taki wynik. Gratulacje.
-
28.01.2019
Ponad 1 mln mkw powierzchni handlowej jak na sklepy z odzieżą jednej marki to już robi wrażenie.
-
18.01.2019
Jeśli chodzi o polskie firmy to pozycja niezagrożona na naszym rynku. Nikt nie działa na taką skalę. Pozostaje przegonić zagraniczne siecówki. Na pewno kiedyś się uda.
-
12.01.2019
Nie biorąc pod uwagę produktów spożywczych, bo to znacznie mniejsza skala biznesu to Reserved jest obecnie największą polska marką odnoszącą sukcesy zagraniczne. Ogólna powierzchnia handlowa robi wrażenie.
-
07.01.2019
Jak widać polska może mieć marki, które konkurują bez problemu z zagranicznymi. Żeby więcej polskich biznesmenów wierzyło w sukces swoich produktów na rynkach międzynarodowych to będzie dobrze. Nie mamy czego się wstydzić, a tutaj mamy tego żywy dowód.
-
04.01.2019
Pięknie. Ważne, ze ekspansja zagraniczna przynosi efekty i spora część zysków pochodzi z rynków zagranicznych.
-
04.01.2019
Kolejny raz spółka zaskakuje, dawno nie było tak mocnego zawodnika na rynku odzieżowym.
-
03.01.2019
Pogratulować wyników. Można się uczyć rozwoju o nich.
-
03.01.2019
I tak dalej trzymać, wyniki dobre zważając na inwestycje jakie poczyniła spółka.
4