03.01.2019/09:58

Właściciel marki Reserved notuje rekordowe 8 mld zł przychodów ze sprzedaży

Według wstępnych skonsolidowanych danych finansowych za IV kwartał 2018 i za 2018 rok Grupa LPP – właściciel marek modowych Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay – osiągnęła w ub.r. przychody ze sprzedaży w wysokości 8.040 mln zł. To wzrost o 14 proc. w ujęciu rok do roku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

9 komentarzy

  • Marcel 31.01.2019

    Ciężko zapracował na ten sukces i taki wynik. Gratulacje.

  • Brodacz 28.01.2019

    Ponad 1 mln mkw powierzchni handlowej jak na sklepy z odzieżą jednej marki to już robi wrażenie.

  • Szymi 18.01.2019

    Jeśli chodzi o polskie firmy to pozycja niezagrożona na naszym rynku. Nikt nie działa na taką skalę. Pozostaje przegonić zagraniczne siecówki. Na pewno kiedyś się uda.

  • paul 12.01.2019

    Nie biorąc pod uwagę produktów spożywczych, bo to znacznie mniejsza skala biznesu to Reserved jest obecnie największą polska marką odnoszącą sukcesy zagraniczne. Ogólna powierzchnia handlowa robi wrażenie.

  • Chrzan 07.01.2019

    Jak widać polska może mieć marki, które konkurują bez problemu z zagranicznymi. Żeby więcej polskich biznesmenów wierzyło w sukces swoich produktów na rynkach międzynarodowych to będzie dobrze. Nie mamy czego się wstydzić, a tutaj mamy tego żywy dowód.

  • naimad 04.01.2019

    Pięknie. Ważne, ze ekspansja zagraniczna przynosi efekty i spora część zysków pochodzi z rynków zagranicznych.

  • replay 04.01.2019

    Kolejny raz spółka zaskakuje, dawno nie było tak mocnego zawodnika na rynku odzieżowym.

  • Kuban 03.01.2019

    Pogratulować wyników. Można się uczyć rozwoju o nich.

  • albert 03.01.2019

    I tak dalej trzymać, wyniki dobre zważając na inwestycje jakie poczyniła spółka.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.