05.01.2020/15:42

Właściciel sieci Media Expert zanotował 6,7 mld zł przychodów i 275 mln zysku. Koszty również poszły w górę

Grupa kapitałowa Terg, właściciel sieci sklepów Media Expert osiągnęła w ostatnim roku finansowym 6,7 mld zł wpływów oraz 274,8 mln zł zysku. Sieć liczy obecnie 455 sklepów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

19 komentarzy

  • Konrad 29.06.2021

    Ja kupiłem laptop, a nie dość, że czekałem na niego parę tygodni to w ostatnich dniach powiedzieli, że już go nie ma

  • Dana 26.06.2021

    Bardzo dobry sklep zarówno internetowy jak i stacjonarny. Wręcz SUPER. Oferta towarów bardzo bogata. Obsługa bardzo profesjonalna o bardzo wysokiej kulturze osobistej. Promocje także częste i zachęcające do zakupu. I co najważniejsze nasz POLSKI. BRAWO !

  • Jaras 23.03.2021

    MediaExpert to porażka usług internetowych. Kupiłem pralkę nr zamówienia 02389969705 z dowozem na jutro za 24.99 ekstra do zamówienia. W dzień dostawy otrzymałem e-mail, że z przykrością informują mnie, że pralki nie otrzymam dzisiaj i ktoś się ze mną skontaktuje w ciągu 2 dni by poinformować o szczegółach. Tragedia, jak w taki sposób można w dzisiejszych czasach prowadzić business. Anulowałem zakup. Szybko znalazłem podobną usługę, z której korzystam pierwszy raz OLE OLE. Cena produktu taka sama, a za usługi dodatkowe płaci się mniej. W sumie wyszło na to samo wliczając promocję w MediaExpert za każde wydane 500, 50 rabatu. Mam tylko nadzieję, że oleole wywiąże się z umowy, dostawa za 2 dni.

  • Michal 31.01.2021

    Może i polski biznes, ale szkoda, że z miesiąca na miesiąc coraz gorzej sobie radzą z obsługą, logistyką, transportem, utrzymaniem poziomu obsługi Klienta. Ewidentnie zbyt szybki rozwój ich przerasta. Na profilach społecznościowych Media Expert nie da się nawet złego słowa o nich napisać, bo wszystkie niewygodne komentarze od razu usuwają. Dziesiątki osób piszą o opóźnieniach w dostawach, problemach z odzyskaniem gotówki, notorycznie wciskających kit konsultantach infolinii. Czy poważnie jakiś właściciel, prezes czy inny wysoko postawiony osobnik w tej firmie nie widzi, że robi się sytuacja kryzysowa, pracownicy to retuszują, a niezadowolonych Klientów nie ubywa? Nie tacy giganci już upadali..

  • Kolo moo 27.12.2020

    Trochę kiepska obsługa reklamacji. Ale znowu ceny dobre.

  • Julia 23.02.2020

    Ja lubię ten sklep, ale dlatego że faktycznie te promocje są sensowne i opłaca się kupować.

  • serb 06.02.2020

    to jest dobra akcja i kusząca propozycja.

  • tik 05.02.2020

    teraz fajne mająto że połowe możńa zapłacić po pół roku.

  • as 05.02.2020

    byle z głową, ale co do me to tam zawsze są jakies promki.

  • jengo 05.02.2020

    tez zawsze staram się robić w polskich sklepach, dopiero potem zagraniczni.

  • patik 04.02.2020

    no proste. patriotyczny konsumpcjonizm wskazany,

  • ada 19.01.2020

    No to chyba trzeba zmienic sklep, w ktorym kupuje na ten polski;)

  • niania 13.01.2020

    ada, no tak, serio z Polski

  • ada 12.01.2020

    serio z polski oni sa?

  • domi 12.01.2020

    ale super, że polskiej firmie się udało tak podbić rynek

  • jamnik 11.01.2020

    szapoba jak najbardziej jeżeli chodzi o rozwój.

  • hajdi 09.01.2020

    a keidyś byli małą garażową firmą :)

  • bilki 06.01.2020

    noo tego na bank nie można im odmówić i tego że jak widac polska firma tez może.

  • nikaj 06.01.2020

    ano ale i tak są mistrzami reklamy.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.