17.02.2013/22:12

Woda coraz częściej kupowana w sieci

Wielu klientów woli pojechać samochodem do supermarketu, by kupić większą ilość wody i napojów. Jednak ostatnio częściej ciężkie produkty zamawiane są przez Internet. Efekt – coraz trudniej zarabiać na kategorii napojowej. Mimo niekorzystnych trendów, detaliści nie stoją jednak na przegranej pozycji, czego dowodem autorski projekt olsztyńskiej grupy zakupowej Fresz.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.