13.03.2020 / 17:09
StoryEditor

Starbucks rozważa zamknięcie kawiarni, wariant drive thru oraz dostawę zamówień do domu

(Flickr/Amanda W)
Niektóre lokalizacje Starbucks mogą oferować wyłącznie okienka typu drive thru, ponieważ sieć kawiarni stara się poradzić sobie z sytuacją spowodowaną pandemią koronawirusa i zalecanym dystansem społecznym.

Prezes Starbucks, Kevin Johnson, napisał w liście do klientów, że kawiarnie działają obecnie normalnie, zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i w Kanadzie, ale firma jest „przyg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 17:16
StoryEditor
Na polskim rynku debiutuje nowa sieć sklepów convenience. Znamy szczegóły
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)fot. Fot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszcząfot. Cortez
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Delikatesy Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą (fot. Cortez)
Firma Cortez, właściciel sieci sklepów monopolowych, stworzyła nowy szyld. Pierwszy sklep conveniece pod marką Delikatesy Twister został uruchomiony w Prądocinie pod Bydgoszczą. Czym nowy gracz chce przekonać do siebie klientów? Jak wyglądają plany rozwoju sieci?

Sklep Twister w Prądocinie pod Bydgoszczą ma blisko 100 mkw. powierzchni. Placówka zatrudnia ośmiu pracowników. Liczba SKU to ok. 3 tys. pozycji.

Co oferują Delikatesy Twi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.04.2024 / 08:23
StoryEditor
Jush i Delio w jednej aplikacji. Żabka tworzy nową, wspólną platformę
Grupa Żabka powołała wspólną platformę zakupową. Dzięki temu w jednej aplikacji Żabka Jush klienci będą mogli zamawiać również w internetowym supermarkecie Delio.

Żabka sama podkreśla, że dla konsumentów kupujących w internecie coraz ważniejsza jest wygoda i komfort oraz szeroki wybór produktów. Liczą się też promocje, które przyciągają k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2024 20:50