09.11.2016/09:27

Wody dla dzieci maja największy potencjał

Rodzice są gotowi zapłacić więcej, żeby nauczyć dzieci pić wodę zamiast napojów z cukrem. Producenci dostrzegli okazję.

Co roku ma rosnąć o 7 proc., wolumenowo w skali świata, jest droższa niż typowy produkt z tej kategorii, a sprzedaż nakręcają obawy o nadwagę u dzieci — tak kategorię wody butelkowanej dla dzieci opisuje firma badawcza Zenith International. Potencjał rynku odkrywają kolejni gracze w Polsce. W segmencie właśnie zadebiutowała Cisowianka.

Małe opakowania to dla producentów intratny produkt – to zwykła woda, tylko w mniejszej butelce i z kolorową etykietą, które sprzedawane są nawet czterokrotnie większej od zwykłej butelki.

Minusem opakowań dla dzieci jest konieczność dużych inwestycji w działania marketingowe oraz konieczność częstego zaskakiwania małych odbiorców i ich rodziców. 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.