Wojna o drugie miejsce na rynku dyskontów już w przyszłym roku [WYWIAD]
- Biedronka pozostanie niezagrożona. Królowa będzie jedna, m.in. ze względu na liczbę sklepów, ale walka o drugie miejsce będzie gorąca – ocenia Karolina Zajdel-Pawlak, managing director w Nielsen Polska.
- Zakup Tesco przez Netto jest postawieniem kropki nad i jeśli chodzi o prognozy dla super i hipermarketów. Potwierdza bardzo silną pozycję dyskontów. Nowa sieć Netto będzie miała obiecujący zasięg. Sieć skoncentruje się na formacie, który dobrze zna, na który ma pomysł. Mówię tu o formacie Netto 3.0, który już dotrzymuje kroku, temu co obserwujemy w sklepach Biedronki czy Lidla – mówi w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Karolina Zajdel-Pawlak.
Zobacz pełną rozmowę z Karoliną Zajdel-Pawlak, managing director w Nielsen Polska. Z wywiadu dowiesz się:
- Jak wygląda teraz rynek dyskontowy?
- Jak wygląda jego dynamika i perspektywa rozwoju?
- Czemu dyskonty zyskały taką popularność i jaki jest ich udział w rynku detalicznym?
- Jak na rynek detaliczny w Polsce wpłynie sfinalizowane zakupu części sklepów Tesco przez Netto?
- Jakie obroty osiągnie Netto w placówkach przejętych przez Netto?
- Kiedy przejęte przez Netto placówki Tesco uzyskają rentowność?
Zapraszamy do obejrzenia pełnej rozmowy, która trwa 15 minut.
2