30.08.2017/09:21

Wojna promocyjna w handlu trwa w najlepsze. Sieci detaliczne wydają coraz więcej na promocję

Wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 roku wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety – 327,4 mln zł – pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Grażynka 12.09.2017

    (komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji na forum)

  • porto 08.09.2017

    @konrad - zasięg tej kampanii można powiedzieć że był historyczny

  • konrad 07.09.2017

    Akurat kampania media experta była jedną z lepszych kampanii na rynku dzięki której się wybili, piszę to jako student marketingu, bo nawet na zajęciach jest omawiany case tej marki. Kto inny w PL osiągnął takie razultaty

  • trak 04.09.2017

    tak, pamiętam, to było coś czego jeszcze nie było i nie zapomne tego Bożego Narodzenia :P Trzeba przyznać że mieli pomysł.

  • kreko 01.09.2017

    ile wsadzisz w reklamę tyle wyciągniesz. Przypomnijmy sobie reklamę Media Expertu z Eweliną Lisowską w roli głównej. Niby wkurzyli całą Polskę ale wyszli na tym bardzo dobobrze i nadal się rozwijają co akurat w przypadku polskiej marki powinno cieszyć

  • młody konsument 30.08.2017

    Ja zaczynam unikać sklepów które się reklamaują po to, żeby klient przyszedł i nie zastał reklamowanego towaru. Dobry towar nie wymaga reklamy a im więcej reklam, tym odnoszę wrażenie, że jest jakiś haczyk. I w sklepach sieci L. i B. tym haczykiem jest zazwyczaj brak towaru na półce - człowiek pracujący idąc na zakupy wieczorem już nic "reklamowanego" nie kupi, bo rano wszystko wykupione.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.