30.08.2017/09:21

Wojna promocyjna w handlu trwa w najlepsze. Sieci detaliczne wydają coraz więcej na promocję

Wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 roku wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety – 327,4 mln zł – pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Grażynka 12.09.2017

    (komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji na forum)

  • porto 08.09.2017

    @konrad - zasięg tej kampanii można powiedzieć że był historyczny

  • konrad 07.09.2017

    Akurat kampania media experta była jedną z lepszych kampanii na rynku dzięki której się wybili, piszę to jako student marketingu, bo nawet na zajęciach jest omawiany case tej marki. Kto inny w PL osiągnął takie razultaty

  • trak 04.09.2017

    tak, pamiętam, to było coś czego jeszcze nie było i nie zapomne tego Bożego Narodzenia :P Trzeba przyznać że mieli pomysł.

  • kreko 01.09.2017

    ile wsadzisz w reklamę tyle wyciągniesz. Przypomnijmy sobie reklamę Media Expertu z Eweliną Lisowską w roli głównej. Niby wkurzyli całą Polskę ale wyszli na tym bardzo dobobrze i nadal się rozwijają co akurat w przypadku polskiej marki powinno cieszyć

  • młody konsument 30.08.2017

    Ja zaczynam unikać sklepów które się reklamaują po to, żeby klient przyszedł i nie zastał reklamowanego towaru. Dobry towar nie wymaga reklamy a im więcej reklam, tym odnoszę wrażenie, że jest jakiś haczyk. I w sklepach sieci L. i B. tym haczykiem jest zazwyczaj brak towaru na półce - człowiek pracujący idąc na zakupy wieczorem już nic "reklamowanego" nie kupi, bo rano wszystko wykupione.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.