Wojna promocyjna w handlu trwa w najlepsze. Sieci detaliczne wydają coraz więcej na promocję
Wydatki mediowe sektora handel (bez e-commerce) w pierwszej połowie 2017 roku wyniosły 492,7 mln zł, o 8% więcej niż w analogicznym okresie w poprzednim roku i 33% więcej niż dwa lata temu. Najwięcej zainwestowały w promocję super- i hipermarkety – 327,4 mln zł – pokazuje analiza przygotowana przez dom mediowy Codemedia.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
6 komentarzy
-
12.09.2017
(komentarz usunięty przez moderatora; prosimy o zachowanie kultury dyskusji na forum)
-
08.09.2017
@konrad - zasięg tej kampanii można powiedzieć że był historyczny
-
07.09.2017
Akurat kampania media experta była jedną z lepszych kampanii na rynku dzięki której się wybili, piszę to jako student marketingu, bo nawet na zajęciach jest omawiany case tej marki. Kto inny w PL osiągnął takie razultaty
-
04.09.2017
tak, pamiętam, to było coś czego jeszcze nie było i nie zapomne tego Bożego Narodzenia :P Trzeba przyznać że mieli pomysł.
-
01.09.2017
ile wsadzisz w reklamę tyle wyciągniesz. Przypomnijmy sobie reklamę Media Expertu z Eweliną Lisowską w roli głównej. Niby wkurzyli całą Polskę ale wyszli na tym bardzo dobobrze i nadal się rozwijają co akurat w przypadku polskiej marki powinno cieszyć
-
30.08.2017
Ja zaczynam unikać sklepów które się reklamaują po to, żeby klient przyszedł i nie zastał reklamowanego towaru. Dobry towar nie wymaga reklamy a im więcej reklam, tym odnoszę wrażenie, że jest jakiś haczyk. I w sklepach sieci L. i B. tym haczykiem jest zazwyczaj brak towaru na półce - człowiek pracujący idąc na zakupy wieczorem już nic "reklamowanego" nie kupi, bo rano wszystko wykupione.
7