22.06.2020/14:05

Wolfgang Hennen, członek zarządu Lidl Polska: Pandemia wyzwaniem dla handlu i pracowników

- Epidemia COVID-19 osiągnęła zasięg globalny. Całe społeczeństwa i gospodarki, również handel, stanęły przed ogromnym wyzwaniem dostosowania się do nowej rzeczywistości. Obecna sytuacja wskazała jak ogromną rolę w życiu społecznym pełnią sieci handlowe. Sklepy takie jak Lidl, są teraz potrzebne bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a pracownicy handlu, to jedna z najbardziej niezbędnych, wcześniej często niedocenianych, grup zawodowych – komentuje Wolfgang Hennen, członek zarządu Lidl Polska, specjalista ds. finansowych i HR. I dodaje, że w Lidl Polska (…) każdy pracownik jest dla nas ważny, gdyż dzięki wspólnemu wysiłkowi i zaangażowaniu każdego z nas odpowiadamy na potrzeby naszych klientów.

- Teraz jeszcze bardziej czujemy się odpowiedzialni za bezpieczeństwo zarówno naszych pracowników, jak i wszystkich klientów. Przyjęliśmy, że naszą odpowiedzialnością społeczną w tym trudnym czasie jest nieprzerwane dostarczanie naszym klientom wszystkich niezbędnych produktów, a to wszystko przy zapewnieniu najwyższego bezpieczeństwa naszym pracownikom, ich rodzinom i naszym klientom – komentuje Wolfgang Hennen.

Członek zarządu Lidl Polska wskazuje, że odpowiedzialność, zaangażowanie oraz pewność są fundamentami firmy. - Lidl Polska zaczyna się od ludzi, dlatego dbanie o rozwój i bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. Pragniemy podkreślić, że bez względu na okoliczności, Lidl Polska jest stabilnym i odpowiedzialnym pracodawcą. W związku z obecną epidemią, zapewniliśmy naszym pracownikom wszelkie środki bezpieczeństwa niezbędne do codziennej pracy. Niezależnie od sytuacji, w Lidlu oferujemy umowę o pracę na min. 12 miesięcy oraz pakiet benefitów i świadczeń pozapłacowych. Chcemy podkreślić oddanie i zaangażowanie naszych pracowników, którym należą się ogromne podziękowania za ich determinację oraz pracę w wyjątkowo ciężkich warunkach. To właśnie dzięki nim, nasze sklepy mogły być nieprzerwanie otwarte, a klienci zaopatrywali się w najpotrzebniejsze produkty. Wyrazem naszej wdzięczności są premie, które przyznaliśmy pracownikom sklepów i centrów dystrybucyjnych – wskazuje.

I podkreśla, że firma dokłada starań, aby zakupy w naszych sklepach były bezpieczne. - W celu zapewnienia komfortu naszym klientom oraz pracownikom wprowadziliśmy restrykcyjne zasady porządku sanitarnego. W trosce o nasz zespół, umożliwiamy pracownikom w wieku 65+ zwolnienie z obowiązku świadczenia pracy – wysokość pensji osób, które skorzystają z tego rozwiązania, pozostaje niezmieniona. Dzięki zaangażowaniu naszych pracowników oraz dostawców, Polacy nie muszą także martwić się o produkty niezbędne do normalnego życia, a nasze sklepy mogą cały czas funkcjonować i oferować wysokiej jakości w atrakcyjnej cenie. Pragniemy podziękować za wysiłek i ciężką pracę i jeszcze raz podkreślić jak ważną rolę w naszej firmie odgrywają wszyscy pracownicy wspólnie tworzący Lidl Polska.  – podsumowuje Wolfgang Hennen.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • hans 22.06.2020

    Dlaczego słuchami Niemców co mamy robić ?

  • Pracownik 22.06.2020

    Pracownik jest dla nas najważniejszy, uhm na pewno... Obroty są najważniejsze, wydajność, statystyki, tabelki, słupki itd, itp. PR i marketing jest najważniejszy. Tylko kto w to jeszcze wierzy?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.