06.07.2021 / 10:47
StoryEditor

Wolt Market uruchamia w Polsce sieć wirtualnych supermarketów. Wolt chce zrewolucjonizować rynek dostaw zakupów

Wolt Market (Wolt Market)
  Wolt – fiński startup, zajmujący się dostarczaniem dań restauracyjnych oraz zakupów, uruchomi w Polsce  Wolt Market – sieć samodzielnych, wirtualnych, supermarketów.  Wolt Market będzie oferował ponad 1000 produktów, które dostarczane będą do klientów w czasie krótszym niż 30 minut. Obecnie Wolt tworzy zespół, dedykowany do zarządzania siecią.

Wolt, fińska firma technologiczna, specjalizująca się w dostawie dań restauracyjnych oraz zakupów, planuje uruchomienie w Polsce Wolt Market - sieci wirtualnych supermarketów. B...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 23:27
StoryEditor
Znana kawa wylatuje ze sklepów! Koncern dostał po głowie od kilku sieci handlowych za podwyżki cen

Sojusz zakupowy Everest przestanie kupować produkty firmy JDE Peet’s – w tym popularną kawę Douwe Egberts – po kolejnej istotnej podwyżce cen. Tym samym krucha zgoda między stronami, trwająca niespełna cztery miesiące załamała się.

Przypomnijmy, że 10 marca br. Everest i JDE Peet’s zawarły porozumienie kończące wcześniejszy kryzys związany z wycofaniem produktów kawowego giganta ze sklepów należących do so...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 15:31
StoryEditor
Jak Eurocash to zrobił? Nowy projekt zwiększył wartość koszyka zakupowego w sklepach grupy!
Sklep sieci Groszek rozwijanej przez Grupę Eurocash

Grupa Eurocash wdraża nową strategię dla sieci partnerskiej Moje Sklepy. Ponad 3 tys. sklepów ABC, Groszek i Euro Sklep zyskało nowy wygląd, a 8,5 tysiąca punktów już dołączyło do wspólnej aplikacji mobilnej. Dystrybutor twierdzi, że wymiernie przełożyło się to na wzrost wartości koszyka i efektywność promocji.

Moje Sklepy to projekt, który wystartował na początku 2025 roku. Od tego momentu Eurocash modernizuje sklepy sieci ABC, Groszek i EuroSklep, które działają pod marką parasolową ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:03