Wroclavia podsumowuje pierwsze tygodnie po otwarciu
617 tys. klientów odwiedziło przez pierwsze dwa tygodnie od otwarcia wrocławskie centrum handlowe Wroclavia. W dniu startu obiektu, 18 października, w obiekcie pojawiło się 85 tys. klientów.
Najemcy Wroclavii podsumowali już pierwsze wyniki. Według deklaracji otwarte w najnowszych konceptach sklepy marek Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp i House odnotowały obroty znacznie powyżej oczekiwań. Cele przekroczyło również CCC. Deichman podwoił oczekiwaną sprzedaż.
20-salowe kino Cinema City w pierwszy weekend odwiedziło 11 tysięcy widzów, co uplasowało kino we Wroclavii na 3 miejscu wśród lokalizacji tego operatora.
Na 65 tys. mkw. powierzchni handlowej centrum znajduje się ponad 180 sklepów, restauracji i miejsc rozrywki. Niemal jedną piątą powierzchni przeznaczono na rozrywkę i gastronomię. Na poziomie +2, w sąsiedztwie całorocznych zielonych tarasów o powierzchni ponad 4 tys. mkw.
8