25.09.2019 / 14:35
StoryEditor

Do 2022 r. wszystkie ciastka Mondelez na rynki UE będą produkowane z pszenicy pozyskiwanej w sposób zrównoważony

O rozszerzeniu programu Harmony na marki ciastek produkowanych w Polsce poinformowali eksperci Mondelez na specjalnej konferencji w Płońsku. Od lewej: Janusz Idczak, dyr. zarządzający Mondelez Polska, Ewa Kosowska, dyr. marketingu, Richard Grey, dyr. kategorii ciastek w Europie oraz Mariusz Karwowski, kierownik ds. jakości w fabryce w Płońsku (Mondelez Polska)
Koncern, którego 43 proc. globalnego dochodu netto w 2018 wygenerowały ciastka, prowadzi międzynarodowy program Harmony, w ramach którego ogranicza wykorzystanie pestycydów i nawozów, dba o jakość gleby i wspiera bioróżnorodność. Programem jest objęta fabryka w Płońsku, w której są produkowane ciastka Lubisie i Delicje.

Od 2007 roku programem Harmony objęto 39 tys. hektarów pszenicy. W 2017 roku w zrównoważony sposób rolnicy objęci programem wytworzyli łącznie 177 tys. ton mąki wykorzystywanej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 12:37
StoryEditor
Szałata i Szok! Co to jest? Enata Bread rusza z nowym konceptem handlowym
Tak wygląda lokal ”Szałata i szok” (fot. Enata Bread)

Enata Bread - operator takich brandów jak “Gorąco Polecam. Smaki z piekarni” oraz “Bakery”, pracuje nad kolejnym konceptem. Bartłomiej Rychcik w wywiadzie dla portalu “Franczyzawhandlu.pl” uchylił rąbka tajemnicy związanego z nowym szyldem. - Ma on wzbogacić i uzupełnić grupę naszych marek - tłumaczy prezes zarządu firmy.

Szałata i szok - co to będzie za koncept i na jakim etapie są prace nad nim?

To zupełnie nowy koncept, ale jednocześnie rozwinięcie oferty "Gorąco Polecam. Smaki z piekarn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 14:20
StoryEditor
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025. Kiedy i jakie marki?
Biedronka z promocję 12 + 12 piw gratis na majówkę 2025 (fot. Canva + Biedronka)

Sieć sklepów Biedronka tradycyjnie już na majówkę wprowadza promocje typu 12 + 12 na piwo. Na jakich warunkach można skorzystać z oferty? Kiedy obowiązuje promocja i na jakie piwa?

W artykule przeczytasz:

  • Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?
  • Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025
  • Biedronka ma także piwo w promocji 10+10 przed majówką
  • Jakie są inne promocje na piwa w Biedronce w okresie majówki?
  • W jakich godzinach będzie otwarta Biedronka 2 maja?

Biedronka z promocją na piwo 12+12. Kiedy pierwsza oferta?

Sieć dyskontów Biedronka postanowiła jak co roku na sprawdzoną promocję piwną, która przyciąga do sklepów wielu klientów. Pierwsza odsłona oferty 12+12 piw gratis obowiązywała od 25 do 27 kwietnia 2025 roku. Akcja dotyczyła piwa w butelkach zwrotnych, ale pod warunkiem zakupów dokonanych z użyciem karty Moja Biedronka lub aplikacji lojalnościowej.

Biedronka z promocją 12+12 na piwo na majówkę 2025

Również w okresie majówki 2025 Biedronka wprowadza kolejną odsłonę tej akcji. W okresie od 29 kwietnia do piątku 2 maja obowiązuje promocja 12 + 12 gratis na piwa w puszkach.

W ramach promocji można kupić:

  • piwo Żubr Jasne Pełne;
  • piwo Żywiec Premium.;
  • piwo Tyskie Gronie.

image

Dino kusi promocją piwa 10+10 gratis na majówkę. Za butelkę to będą "grosze"

Natomiast wyłącznie w

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 12:50