03.06.2016/15:39

Wyjątkowa oferta i jakość obsługi to atuty tradycyjnych drogerii

– Informacja o śmierci rynku tradycyjnego okazała się przedwczesna. Radzi on sobie bardzo dobrze, konsoliduje się, rośnie i umacnia. Może nie w sensie ilości i wartości, ale z pewnością w sensie istoty dla klienta – powiedział Łukasz Barbacki, dyrektor sprzedaży firmy Euphora podczas IX Kongresu Handlu i Dystrybucji 2016.

Jest on zdania, że konsumenci poszukują wysokiego poziomu jakości obsługi oraz specjalistycznej oferty, które mogą otrzymać właśnie w tradycyjnej drogerii.  To dlatego te placówki wciąż pozostają ważnym kanałem sprzedaży kosmetyków. Dlatego przygotowanie przez producentów specjalnej oferty dla tego rynku jest niezbędne.

– Drogerie tradycyjne stanowią bardzo pokaźny kawałek biznesowego tortu i nie można go absolutnie pomijać. Co więcej jest to ta część, gdzie wyrafinowane, profesjonalne, dobrej jakości produkty mogą się świetnie sprzedawać – twierdzi nasz rozmówca. Tłumaczy, że dobry produkt o wysokim skomplikowaniu składu, sposobu użycia nigdy sam z półki się nie sprzeda. Do niego konieczna jest profesjonalna obsługa, która właśnie w takich sklepach ma miejsce. W dodatku w sklepie tradycyjnym klient może poczuć, że jest lubiany, oczekiwany. To kompletnie inny świat. Ale w takim świecie konsumenci chcą robić zakupy.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.