14.03.2022 / 10:01
StoryEditor

Action ma ambitne plany rozwoju sieci sklepów w Polsce. Wysoka inflacja sprzyja dyskontom. Wywiad ze Sławomirem Nitkiem, CEO sieci Action Polska

Sławomir Nitek, dyrektor operacyjny Netto Polska (materiały prasowe)
- Myślę, że obecny kryzysowy czas, związany głównie ze wzrostem inflacji będzie bardzo dobrym czasem dla dyskontów, takich jak nasze sklepy Action. W tego typu marketach klient będzie miał możliwość zaoszczędzenia i zoptymalizowania wydatków ze swojego budżetu domowego - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Sławomir Nitek, dyrektor generalny Action Polska.

Jak wyglądają plany ekspansji Action na ten rok?

Przez ostatnie miesiące koncentrowaliśmy się na transferze i przełączaniu sklepów pomiędzy naszymi dwoma centrami logistyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 16:22
StoryEditor
Polomarket ma nową wersję aplikacji. Jakie ułatwienia dla klientów wprowadziła sieć supermarketów spożywczych?
Nowa wersja aplikacji Polomarketu. Jakie ułatwienia dla użytnowników zostały wprowadzone? (fot. materiały prasowe)

Polomarket wypuścił nową wersję swojej aplikacji mobilnej POLOappka. Zmiany obejmują sposób logowania, obsługę punktów lojalnościowych i wygląd aplikacji. Na czym polegają najważniejsze zmiany i co oznaczają dla użytkowników?

Jedną z najważniejszych nowości w aplikacji Polomarket jest uproszczony proces logowania i rejestracji. W nowej wersji wystarczy podać numer telefonu i jednorazowy kod SMS – nie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 10:35
StoryEditor
Szef związkowców z sieci Auchan: 4-dniowy tydzień pracy to wielka szansa dla handlu. Jesteśmy na tak!
Dariusz Paczuski, przewodniczący związku zawodowego NSZZ ”Solidarność” przy Auchan Polska (fot. solidarnosc.mazowsze.pl).

Pomysł skrócenia tygodnia pracy może wywołać małą rewolucję społeczną, ale przyniesie tylko dobre skutki dla pracowników handlu - uważa Dariusz Paczuski, przewodniczący zarządu regionu Mazowsze NSZZ “Solidarność” i przewodniczący związku zawodowego NSZZ “Solidarność” przy Auchan Polska.

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej ma zamiar uruchomić programy pilotażowe związane ze skróceniem czasu pracy do 4 dni w tygodniu - jak oceniacie ten pomy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. maj 2025 11:09