06.10.2020/19:54

X5 Retail Group ma już własne boty. Będą elementem nowej platformy

Rosyjski gigant detaliczny X5 Retail Group rozpoczął wdrażanie zrobotyzowanej platformy telefonicznej. System wykorzystujący technologię mowy do realizacji różnych funkcji biznesowych jest autorskim opracowaniem działu X5 Big Data. Projekt wykorzystuje również technologię Yandex SpeechKit, część platformy usług online Yandex.Cloud – informuje serwis retailtimes.co.uk.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także