16.03.2020/06:43

Żabka ogranicza liczbę klientów, którzy mogą jednocześnie robić zakupy w sklepie. Inne sieci także wprowadzają limity

Żabka Polska zdecydowała się na ograniczenie do pięciu osób, liczbę klientów którzy mogą robić równocześnie zakupy w sklepie sieci. Największa na polskim rynku sieć sklepów convenience nie jest jedyna, kilka innych sieci spożywczych, a także aptek zdecydowało się na ten krok. Ma on służyć bezpieczeństwu pracowników i klientów sklepów.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Gość 05.09.2020

    ŻABKA niedługo nie będzie mieć wcale żadnego zysku Ani klienta .Jak bardzo szybko nie zaopatrzy się w reklamówki. Gdzie klient po zrobiąc zakupy będzie je miał gdzie włożyć spakować. Powinny być bardzo wysokie kary .

  • Wera 16.03.2020

    Znam ten sklep, robię w nim zakupy codziennie, w ząbkach na różanej. Fantastyczna obsługa, właściciel bardzo miły, pracownicy również, bardzo pomocni, zawsze uśmiechnięci, życzliwi, w sklepie zawsze pełno dostępnego towaru, sklep zawsze czyściutki, co najważniejsze wypiekają zawsze na bieżąco świeże ciepłe bułeczki. Za to daje 5 gwiazdek

  • Ola 16.03.2020

    Szkoda że żabka nie ogranicza chorego personelu.dzisiaj byłam w żabce i pani ekspedientka nie ładnie kaszlała i wyglądała na chorą w czasie koronowirusa to chyba bardzo nie na miejscu żeby chory sprzedawca obsługiwał i kichal na artykuły spożywcze.

  • NUDA 16.03.2020

    Nie dajmy się zwariować

  • Klient 16.03.2020

    Bardzo cenie sobie personel Żabki , od dawna uczęszczam do tego sklepu w Ząbkach i zachęcam wszystkich żeby tam chodzić. Właściciel miły i uprzejmy , personel taki sam jak szef. Wszyscy pomocni.

  • Klient 15.03.2020

    Tak /mogę potwierdzić w żabce zero zabezpieczeń. Tak jak by nic się nie działo.

  • zzz 15.03.2020

    Robiłem w Żabce zakupy w piątek. Wbrew szumnym zapowiedziom pracownik podnosił towary gołymi rękoma. Sklep Warszawa, ul. Przasnyska bliżej Krasińskiego (bo są na tej ulicy dwa).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.