16.03.2020/06:43

Żabka ogranicza liczbę klientów, którzy mogą jednocześnie robić zakupy w sklepie. Inne sieci także wprowadzają limity

Analizując działania podejmowane przez sieci spożywcze zagranicą i w Polsce można przypuszczać, że wraz z rozwojem epidemii koronawirusa podobne ograniczenia będą wprowadzane nie tylko w małych sklepach, ale także placówkach największych sieci spożywczych w Polsce, takich jak Biedronka, Lidl, Netto, Carrefour, Auchan, czy Tesco. Firmy z pewnością już w tej chwili mają opracowane odpowiednie procedury, które pozwolą im funkcjonować w nowej rzeczywistości, a jednocześnie zadbać o bezpieczeństwo klientów i pracowników.

Jednocześnie – ze względu na ogromny popyt na niektóre produkty, szczególnie higieniczne - firmy wprowadzają ograniczenia dotyczące liczby (od 3 do 6) produktów sprzedawanych na jedną osobę. Na razie dotyczy to takich produktów jak m.in.: mydła antybakteryjne, żele higieniczne, papier toaletowy, czy ręczniki kuchenne. Dotychczas ograniczenia wprowadziły Rossmann, Hebe czy Tesco.

Ograniczenia liczby klientów w znacznej części sklepów spożywczych funkcjonują już we Włoszech. W Rumunii sieć Lidl zdecydowała, że w 70 z ok. 300 placówek ograniczy liczbę klientów, którzy mogą przebywać w tym samym czasie w sklepie (w zależności od lokalizacji) do 50, lub do 100 osób.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

 

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • Gość 05.09.2020

    ŻABKA niedługo nie będzie mieć wcale żadnego zysku Ani klienta .Jak bardzo szybko nie zaopatrzy się w reklamówki. Gdzie klient po zrobiąc zakupy będzie je miał gdzie włożyć spakować. Powinny być bardzo wysokie kary .

  • Wera 16.03.2020

    Znam ten sklep, robię w nim zakupy codziennie, w ząbkach na różanej. Fantastyczna obsługa, właściciel bardzo miły, pracownicy również, bardzo pomocni, zawsze uśmiechnięci, życzliwi, w sklepie zawsze pełno dostępnego towaru, sklep zawsze czyściutki, co najważniejsze wypiekają zawsze na bieżąco świeże ciepłe bułeczki. Za to daje 5 gwiazdek

  • Ola 16.03.2020

    Szkoda że żabka nie ogranicza chorego personelu.dzisiaj byłam w żabce i pani ekspedientka nie ładnie kaszlała i wyglądała na chorą w czasie koronowirusa to chyba bardzo nie na miejscu żeby chory sprzedawca obsługiwał i kichal na artykuły spożywcze.

  • NUDA 16.03.2020

    Nie dajmy się zwariować

  • Klient 16.03.2020

    Bardzo cenie sobie personel Żabki , od dawna uczęszczam do tego sklepu w Ząbkach i zachęcam wszystkich żeby tam chodzić. Właściciel miły i uprzejmy , personel taki sam jak szef. Wszyscy pomocni.

  • Klient 15.03.2020

    Tak /mogę potwierdzić w żabce zero zabezpieczeń. Tak jak by nic się nie działo.

  • zzz 15.03.2020

    Robiłem w Żabce zakupy w piątek. Wbrew szumnym zapowiedziom pracownik podnosił towary gołymi rękoma. Sklep Warszawa, ul. Przasnyska bliżej Krasińskiego (bo są na tej ulicy dwa).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.