Żabka ogranicza liczbę klientów, którzy mogą jednocześnie robić zakupy w sklepie. Inne sieci także wprowadzają limity
Analizując działania podejmowane przez sieci spożywcze zagranicą i w Polsce można przypuszczać, że wraz z rozwojem epidemii koronawirusa podobne ograniczenia będą wprowadzane nie tylko w małych sklepach, ale także placówkach największych sieci spożywczych w Polsce, takich jak Biedronka, Lidl, Netto, Carrefour, Auchan, czy Tesco. Firmy z pewnością już w tej chwili mają opracowane odpowiednie procedury, które pozwolą im funkcjonować w nowej rzeczywistości, a jednocześnie zadbać o bezpieczeństwo klientów i pracowników.
Jednocześnie – ze względu na ogromny popyt na niektóre produkty, szczególnie higieniczne - firmy wprowadzają ograniczenia dotyczące liczby (od 3 do 6) produktów sprzedawanych na jedną osobę. Na razie dotyczy to takich produktów jak m.in.: mydła antybakteryjne, żele higieniczne, papier toaletowy, czy ręczniki kuchenne. Dotychczas ograniczenia wprowadziły Rossmann, Hebe czy Tesco.
Ograniczenia liczby klientów w znacznej części sklepów spożywczych funkcjonują już we Włoszech. W Rumunii sieć Lidl zdecydowała, że w 70 z ok. 300 placówek ograniczy liczbę klientów, którzy mogą przebywać w tym samym czasie w sklepie (w zależności od lokalizacji) do 50, lub do 100 osób.
KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:
Zaktualizowane zalecenia Ministerstwa Rozwoju dla sklepów w związku z koronawirusem [LISTA]
Główny Inspektorat Sanitarny radzi na co uważać pracując w branży spożywczej
7 komentarzy
-
05.09.2020
ŻABKA niedługo nie będzie mieć wcale żadnego zysku Ani klienta .Jak bardzo szybko nie zaopatrzy się w reklamówki. Gdzie klient po zrobiąc zakupy będzie je miał gdzie włożyć spakować. Powinny być bardzo wysokie kary .
-
16.03.2020
Znam ten sklep, robię w nim zakupy codziennie, w ząbkach na różanej. Fantastyczna obsługa, właściciel bardzo miły, pracownicy również, bardzo pomocni, zawsze uśmiechnięci, życzliwi, w sklepie zawsze pełno dostępnego towaru, sklep zawsze czyściutki, co najważniejsze wypiekają zawsze na bieżąco świeże ciepłe bułeczki. Za to daje 5 gwiazdek
-
16.03.2020
Szkoda że żabka nie ogranicza chorego personelu.dzisiaj byłam w żabce i pani ekspedientka nie ładnie kaszlała i wyglądała na chorą w czasie koronowirusa to chyba bardzo nie na miejscu żeby chory sprzedawca obsługiwał i kichal na artykuły spożywcze.
-
16.03.2020
Nie dajmy się zwariować
-
16.03.2020
Bardzo cenie sobie personel Żabki , od dawna uczęszczam do tego sklepu w Ząbkach i zachęcam wszystkich żeby tam chodzić. Właściciel miły i uprzejmy , personel taki sam jak szef. Wszyscy pomocni.
-
15.03.2020
Tak /mogę potwierdzić w żabce zero zabezpieczeń. Tak jak by nic się nie działo.
-
15.03.2020
Robiłem w Żabce zakupy w piątek. Wbrew szumnym zapowiedziom pracownik podnosił towary gołymi rękoma. Sklep Warszawa, ul. Przasnyska bliżej Krasińskiego (bo są na tej ulicy dwa).
10