23.06.2022 / 15:00
StoryEditor

Żabka ostro rośnie. Firma mocno buduje sprzedaż i sieć sklepów

Sklep Żabka w Warszawie (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Przychody firmy Żabka Polska wyniosły w 2021 r. 12.4 mld zł, to kwota za jaką spółka sprzedała produkty franczyzobiorcom, zaś sprzedaż do ostatecznego klienta to ponad 14 mld zł. W planach sieci jest dalszy, mocny wzrost sprzedaży i liczby sklepów.

Sklepy sieci Żabka odwiedza każdego dnia ok. 3 mln klientów, a 15 mln Polaków do Żabki ma zaledwie 500 m. Sieć tworzy obecnie ponad 8300 sklepów prowadzonych przez ponad 7 tys. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 11:40
StoryEditor
InPost pokazał wyniki po pierwszym kwartale. Przychody w górę o prawie jedną czwartą
Paczkomat (fot. Fot. Materiały Własne)
Grupa InPost w pierwszym kwartale tego roku zanotowała wzrosty zarówno sprzedaży, rentowności, jak i wolumenu obsłużonych przesyłek. Grupa zanotowała kolejny kwartał wzrostu powyżej rynku we wszystkich kluczowych krajach, w który jest obecna.

Przychody firmy urosły o 22 proc. do 2,43 mld zł. Z kolei skorygowana EBITDA wyniosła 760 mln zł, co oznacza wzrost o 36 proc. EBIT firmy urósł o 60 proc. i ukształtował się na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.05.2024 / 09:39
StoryEditor
W Polsce zostanie wprowadzona minimalna cena na alkohol? Ile będzie kosztowało pół litra wódki? Sprawą zajmuje się Senat
Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich chce wprowadzenia w Polsce minimalnych cen na alkohol (fot. Łukasz Rawa, wiadomoscihandlowe.pl)
Mazowiecki Związek Stowarzyszeń Abstynenckich chce wprowadzenia w Polsce minimalnych cen na alkohol. Organizacja oczekuje jej na poziomie 2,5 zł za 10 g 100-proc. alkoholu. To oznacza, że cena półlitrowej butelki wódki (40-proc.) zwiększyłaby się z obecnych 20–30 zł do ok. 50 zł, butelki piwa z ok. 3 zł do 6–7 zł – donosi "Dziennik Gazeta Prawna".

Już od dekady organizacje pozarządowe specjalizujące się w przeciwdziałaniu alkoholizmowi starają się o wprowadzenie w Polsce cen minimalnych na alkohol.

Ostatnia petycj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. maj 2024 17:30