06.08.2020/15:04

Żabka Polska: Pandemia motywuje do tworzenia nowych rozwiązań wspierających rekrutację

Przedstawicie spółki Żabka Polska, która zarządza siecią ponad 6300 sklepów Żabka podkreślają, że od kilku lat intensywnie pracują nad rozwiązaniami, które wspierają prowadzenie sklepów przez franczyzobiorców, a w czasie pandemii inicjatywy przez nas podejmowane zyskały szczególny wymiar. Dotyczyły one nowych rozwiązań w obszarze rekrutacji pracowników, czy przyszłych właścicieli sklepów.

Jak wskazują przedstawiciele Żabki „w związku z zamknięciem przedszkoli i szkół franczyzobiorcy potrzebowali wsparcia w zakresie pozyskania dodatkowych pracowników. Dlatego podjęliśmy współpracę z agencjami pracy tymczasowej oraz platformą „Praca za Rogiem”. Dzięki tym rozwiązaniom mieli możliwość wynajmu pracownika lub łatwiejszego poszukiwania go na rynku pracy. „Praca za Rogiem” oferuje dostęp do ogólnopolskiej platformy rekrutacyjnej – dzięki aplikacji franczyzobiorcy mogą pozyskać kandydatów z najbliższej okolicy, a także zamieszczać swoje ogłoszenia.”

Żabka podkreśla również, że niewątpliwym wyzwaniem w czasie pandemii, z punktu widzenia rozwoju sieci, było utrzymanie procesu pozyskania nowych franczyzobiorców. Przedstawiciele sieci wskazują, że „mimo trudnej sytuacji, cały czas prowadziliśmy rozmowy z osobami zainteresowanymi prowadzeniem sklepu Żabka. Dzięki  rozwiązaniom technologicznym niektóre etapy rekrutacji mogliśmy przeprowadzić online.”

Dodają, że przykładem rozwiązania, które również pozwoliło kontynuować procesy bez zakłóceń, jest między innymi wdrażany od początku roku podpis elektroniczny. „Warto podkreślić, że w kwietniu br. zakomunikowaliśmy nową ofertę franczyzową, zapewniając dodatkowy, wydłużony do 12 miesięcy comiesięczny przychód podstawowy w kwocie 16 tys. zł. Obecnie jest to jedna z najbardziej atrakcyjnych propozycji na rynku.”

„Ostatnie miesiące pokazały, że nasz model biznesowy zapewnia stabilność, a pomoc tak silnej i wspierającej franczyzobiorców sieci nabiera nowego znaczenia. Taki argument wielokrotnie jest wskazywany podczas rozmów przez kandydatów na franczyzobiorców, których liczba regularnie rośnie – w maju br. podpisaliśmy o 32 proc. więcej umów franczyzowych niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.” 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także