06.02.2020/09:04

Żabka sprzedaje 2 hot-dogi na sekundę. Wprowadzi też wersję bezmięsną

Sieć Żabka zapowiada zmiany w swoim koncept Żabka Café. Rozszerzona zostanie oferta dla wegetarian, pojawią się też nowe, bezmięsne hot-dogi.

W informacji przesłanej portalowi www.wiadomoscihandlowe.pl sieć podkreśla, że w 2019 roku w kąciku Żabka Cafe, klienci najchętniej sięgali po hot-dogi, kawę, słodkie wypieki, zapiekanki oraz kanapki na ciepło.

– Co sekundę sprzedawaliśmy dwa hot-dogi, nasz najpopularniejszy produkt w kategorii. Z kolei co minutę sprzedawaliśmy 30 kubków kawy – tłumaczy biuro prasowe sieci.

Żabka przewiduje dalszy wzrost sprzedaży produktów z tej kategorii w 2020 roku. Rosnąć mają przede wszystkim kanapki na ciepło (panini, ciabatty czy tosty), ale także jak hot-dogi czy kawa.

W planach jest również poszerzenie oferty produktowej. – Nasza sieć otwiera się również mocniej na inne grupy klientów, dlatego obecnie pracujemy nad wprowadzeniem bezmięsnej wersji hot-doga oraz poszerzeniem oferty dla wegetarian – tłumaczy sieć.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.