Żabka testuje nowy koncept. Sklep z odmienionym logo i większym asortymentem
Sieć Żabka uruchomiła dziś w centrum Warszawy sklep w zupełnie nowym, udoskonalonym koncepcie - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Względem poprzedniego wielkomiejskiego konceptu Żabki zmienione zostało m.in. logo, wystrój wnętrza oraz asortyment. Jeśli testowy koncept przyczyni się do wzrostu sprzedaży, wykorzystane w nim rozwiązania zaczną być stopniowo wdrażane w kolejnych placówkach sieci.
Pierwszym, co rzuca się w oczy w przypadku nowego konceptu Żabki, jest odmieniony logotyp. - Uśmiech w nowym logo symbolizuje doskonałe połączenia: między obsługą sklepu a klientami oraz między potrzebami naszych klientów a ofertą sieci - komentują nową wizualizację przedstawiciele Żabki. Odmienionemu logotypowi towarzyszy hasło "Mały wielki sklep", wykorzystywane w komunikacji przez firmę od grudnia minionego roku.
Nowy koncept Żabki dostosowany został do potrzeb klienta z dużego miasta - żyjącego w biegu, robiącego najczęściej niewielkie, impulsywne zakupy. Specjalnie dla takich osób rozszerzeniu uległ asortyment dostępny w sklepie. Żabka szczególnie postawiła na rozwój oferty w ramach kategorii dań gotowych, przekąsek i napojów na wynos. Nowości w tej kategorii obejmują makarony, ryże, lasagne, czy tzw. dania jednogarnkowe z możliwością podgrzania na miejscu.
W testowym sklepie sieci Żabka wprowadzono także koncept "przekąsek za 2 złote". W ramach tej kategorii klient znajdzie takie przekąski, jak np. orzechy, minikabanosy, czy bakalie. Wszystkie te produkty dostępne będą w jednakowej i stałej cenie.
Odświeżono także koncept Żabka Cafe. W nowej odsłonie, poza dotychczasowym menu, znaleźć można grillowane tosty i kanapki, świeże pierogi oraz bogatą ofertę produktów świeżych. Sieć informuje, że te ostatnie pochodzą od "wyselekcjonowanych polskich dostawców".
Odmieniona Żabka oferuje dodatkowo swoim klientom możliwość skorzystania z bezpłatnego dostępu do sieci wi-fi.
W Polsce działa ok. 3,6 tys. sklepów convenience pod szyldem Żabka. Firma będąca właścicielem sieci - Żabka Polska - prowadzi także drugą sieć o nazwie Freshmarket. Takich sklepów znaleźć można w naszym kraju około 400. Właścicielem spółki Żabka Polska jest fundusz Mid Europa Partners.
7 komentarzy
-
20.04.2017
sam pracuje w żabce. tu trzeba być piekarzem, sprzątaczem, bankierem, kasjerem, jeszcze trochę i będzie tu można opony wymienić. a gdzie w tym wsyztskim cżłowiek? wymagania wzrastają, płace stoją w meijscu. na jak że polskiej zasadzie "masz pracę, to zamknij ryj, i pracuj"
-
01.08.2016
Złodzieje i oszuści
-
01.08.2016
Przerabia na mniejsze żabki, gdyż Freshe są najzwyczajniej w świecie nie rentowne. Jeśli Fresh w danej lokalizacji się nie sprawdził to należy to zmienić i uruchomić sprawdzony model. Jeśli i ten także się nie sprawdzi i nadal lokalizacja będzie nie rentowna - trzeba będzie z niej wyjść.
-
31.07.2016
Mnie ciekawi dlaczego żabka przerabia duże sklepy -freshmarkety na małe nowe żabeczki. co się stało ?
-
30.07.2016
To już nie żabka tylko rzapka.
-
30.07.2016
Ktoś wie, czy inne Żabki także będą w taki sposób remontowane?
-
29.07.2016
W niczym nie przypomina starej Żabki. Dobre zmiany, zwłaszcza jeśli chodzi o regały z pieczywem. To podgrzewanie dań na miejscu też niczego sobie.
4