03.03.2020/13:38

Żabka testuje przygotowane dla niej Volkswageny e-Craftery

Pierwsze na rynku, specjalnie przystosowane dla Żabki e-Craftery będą dostarczać produkty spożywcze do sklepów sieci w Poznaniu i Warszawie. W ramach kontynuacji testu z ub. roku, Żabka i Volkswagen Samochody Dostawcze wykonały dedykowaną zabudowę aut, aby były dostosowane do codziennych dostaw w ramach logistyki sieci.

Żabka kupuje dwa, w pełni elektryczne samochody dostawcze Volkswagen e-Crafter. Auta będą nadal testowane przez sieć w Warszawie i Poznaniu, w ramach codziennych dostaw do sklepów w centrach miast, w lokalizacjach o najwyższym ruchu pieszych jak dworce, czy przejścia podziemne.

 - Zapewnienie odpowiedniego łańcucha dostaw takiej sieci jak nasza, z ponad 6000 punktami sprzedaży, to ogromne wyzwanie, wymagające właściwego podejścia do planowania i obsługi konkretnej placówki, jak i stosowania jak najbardziej efektywnych rozwiązań, także w logistyce transportu – podkreśla Adam Manikowski wiceprezes firmy Żabka Polska.  Dostawy do sklepów sieć realizuje  6 dni w tygodniu. Ponadto w lokalizacjach w centrach miast często brakuje parkingów w okolicy sklepów, które charakteryzują się dodatkowo często małą powierzchnią sprzedaży i zaplecza.

-Specjalnie dla potrzeb zamawiającego – sieci sklepów spożywczych Żabka - odpowiednio zmodyfikowaliśmy e-Craftera, tak by przystosować go do bezemisyjnego, neutralnego dla środowiska przewozu świeżych produktów spożywczych z magazynów wprost do sklepów w centrach miast. Taki rodzaj transportu znacząco poprawia komfort mieszkańców – nie emituje spalin, jest cichy i przyjazny środowisku – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Samochód został wyposażony w zabudowę izotermiczną. Izolację wykonano z poliuretanu, w technologii termoformowalnych płyt ABS.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.