13.09.2019/16:12

Żabka testuje w sklepach elektroniczne cenówki

Sieć sklepów Żabka Polska testuje w wybranych sklepach elektroniczne cenówki, ułatwiające franczyzobiorcom zarządzanie cenami.

Wprowadzenie etykiet elektronicznych znacznie ogranicza ilość pracy, jaką ludzie muszą wykonywać w sklepach. Dzięki temu pracownicy mogą skupić się na innych na innych aspektach pracy sklepu, np. na obsłudze klientów, czy asortymencie. Zmiany cen są wprowadzane zdalnie.

Według nieoficjalnych informacji franczyzobiorcy są zadowoleni z efektów prowadzonych testów.

Jedyną barierą dla tego rozwiązania są ewentualne koszty.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, liczącej ponad 5800 placówek, prowadzonych przez ponad 4000 franczyzobiorców pod marką Żabka. Sklepy sieci są odwiedzane codziennie przez blisko 2 miliony klientów, a 12 milionów konsumentów mieszka w odległości do 300 m od najbliższej Żabki.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Misia 27.09.2019

    - Potwierdzam - jak się nie obijasz to masz dobry biznes tak w skrócie.

  • Kuka 26.09.2019

    Nie zgadzam się. Mam sklep od kilku lat i wychodzę na tym spoko zupełnie.

  • Fr 13.09.2019

    Zabka czyjś biznes! Traktuje Franczyzobiorcow jak psów!

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.