16.01.2023 / 00:10
StoryEditor

Żabka uruchomiła sklep Żabka Nano w USA. Tomasz Blicharski, wiceprezes Grupy Żabka nt. udziału firmy w NRF ‘23: To szansa na nawiązanie nowych partnerstw

Żabka Nano w domu studenckim Basecamp (fot. mat. prasowe)
Grupa Żabka na zaproszenie firmy Microsoft bierze udział w konferencji NRF 2023 Retail’s Big Show w Nowym Jorku – największej na świecie imprezie wystawienniczej dla firm z branży handlu detalicznego. Podczas targów na stoisku firmy Microsoft został zaprezentowany koncept sklepu autonomicznego Żabka Nano. Konferencja NRF odbywa się w Nowym Jorku w dniach: 15–17 stycznia 2023 r.

Konferencja NRF Retail's Big Show to jedno z najważniejszych wydarzeń dla przedstawicieli świata handlu detalicznego. Sesje z udziałem prelegentów, uzupełnione ofertą wystaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.08.2025 / 10:30
StoryEditor
Dino szykuje aplikację mobilną. Rzuci wyzwanie apkom Biedronki i Lidla
Dino zbiera zespół odpowiedzialny za prace nad aplikacją mobilną (fotomontaż: Patryk Makowski)

Dino to jedna z ostatnich dużych sieci handlowych w Polsce bez aplikacji mobilnej. Wkrótce się to jednak zmieni - polski operator zyska nowe narzędzie w rywalizacji o klientów z Biedronką czy Lidlem.

Aplikacje mobilne największych sieci handlowych są w czołówce najpopularniejszych tego typu narzędzi w Polsce. Z danych Mediapanelu wynika, że w lipcu br. w gronie 20 aplikacji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy pokochali dostawy do automatów paczkowych. DHL ma ich już 7000
DHL ma w Polsce już 7000 automatów paczkowych (fot. DHL eCommerce Polska)

Aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy. Dlatego w polskiej przestrzeni mamy coraz więcej automatów paczkowych. DHL właśnie podała, że firma przekroczyła granicę 7000 takich urządzeń. Na znacznie zyskują także te w wakacyjnych kurortach.

W artykule przeczytasz:

  • Polacy najchętniej wybierają automaty paczkowe ma miejsce dostawy zakupów
  • DHL ma już 7000 automatów paczkowych w Polsce
  • DHL inwestuje w automaty paczkowe w miejscowościach wypoczynkowych

Polacy najchętniej wybierają automaty paczkowe ma miejsce dostawy zakupów

– Obserwujemy dalszy, dynamiczny rozwój segmentu dostaw out-of-home (OOH), który stanowi kluczowy element naszej strategii. Według najnowszego globalnego raportu DHL „E-Commerce Trends 2025”, aż 56% polskich konsumentów wybiera automaty paczkowe jako preferowaną formę dostawy. A to plasuje Polskę w czołówce europejskich rynków pod względem popularności tego kanału” – mówi Agnieszka Świerszcz CEO DHL eCommerce Polska.

Przeczytaj także: Polska w elicie e-commerce w Europie. Eksperci: rynek urośnie o 9,6% rocznie.

DHL ma już 7000 automatów paczkowych w Polsce

Z tego powodu wiele firm inwestuje w dostawy OOH. Do tego wyścigu dołączył DHL eCommerce Polska, który od końca 2022 dynamicznie rozwijając sieć automatów paczkowych. Efekt jest taki, że firm właśnie ogłosiła stworzenie sieci już 7000 urządzeń.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 67% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 12:29