26.02.2021/09:00

Żabka z nowym konceptem reklamowym "Bajki na wynos". Sieć nawiązuje do... Władcy Pierścieni

Sieć sklepów Żabka promuje swoje produkty poprzez nowy koncept reklamowy – Bajki na wynos. W spotach król hot-dog i inni bohaterowie opowiadają historie, których głównymi bohaterami są produkty oferowane przez sieć.

Szamamm i Foodini jako produkty, które pokonują „kacyka” czy walczące ze sobą na planie westernu hamburgery Wołowiner i Jalapener, to tylko niektórzy z bohaterów nowych spotów. Celem kampanii jest przedstawienie oferty sklepów Żabka w zabawny, inny niż dotąd sposób.

„Do Żappkogrodu przybyli znamienici goście, którzy mają wystąpić w filmie reżyserowanym przez samego Króla Hot Doga. To ich jednorazowa rola, czy zostaną na dłużej? Kto wie…” – brzmi zapowiedź spotu „Goście z Cheesburga”.

Do tej pory powstały 3 spoty, z których jeden, „Poddani bez reszty”, promuje płatności Żabka Pay.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także