10.08.2016/09:19

Żabka z nowym konceptem sklepu. Co dalej z projektem?

O tym, że Żabka Polska testuje nowy koncept sklepu, ze zmienionym wyglądem i zmodyfikowaną ofertą – informował jako pierwszy portal wiadomoscihandlowe.pl już pod koniec lipca. Teraz możemy opowiedzieć o kolejnych szczegółach projektu zmian jaki realizuje w swoich sklepach największa sieć convenience w Polsce.

Póki co 10 pilotażowych placówek znajduje się w Poznaniu, Warszawie, Wrocławiu i Trójmieście. Jeśli format się sprawdzi, zostanie wdrożony na większą skalę – dowiedziały się wiadomoscihandlowe.pl

- Nie wiemy jeszcze jak finalnie będzie wyglądać sklep Żabka i jego wizualizacja (np. czy to jest finalne logo). Sklep w zaproponowanej odsłonie to propozycja, którą właśnie testujemy. Od tego jak przyjmie ją rynek zależy czy będzie powielana w kolejnych sklepach. Decyzja o wdrożeniu jej na całą sieć jeszcze nie zapadła – poinformowała redakcję wiadomoscihandlowe.pl Anna Jarzębowska-Kwiatek, rzecznik prasowy Żabka Polska.

Na pytanie, z czego wynikają wprowadzone zmiany, wyjaśnia, że sieć ciągle się rozwija i testuje wiele projektów oraz rozwiązań w swoich placówkach. - Nowy wygląd sklepów testowych to efekt jednego z nich. Wszystko po to, by jak najlepiej spełniać oczekiwania naszych klientów, dostosowywać się do obecnych trendów w konsumpcji i stylu życia, a w konsekwencji utrzymać pozycję lidera formatu convenience (małych, wygodnych sklepów). Najbardziej widoczna zmiana to nowe logo i wyposażenie, ale testujemy również nowe propozycje asortymentu – po to, by jak najlepiej odpowiadać na zmieniający się styl życia – stwierdza Anna Jarzębowska-Kwiatek.

O nowym koncepcie Żabki można przeczytać w materiale Żabka testuje nowy koncept. Sklep z odmienionym logo i większym asortymentem

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.