26.04.2022/10:47

Zacinające się kasy samoobsługowe w sklepach Biedronka. Dyskonter przekonuje, że to błąd oprogramowania [TYLKO U NAS]

Kasy samoobsługowe są bardzo praktycznym urządzeniem, które oszczędza czas klientów i pracę załodze sklepu - pod warunkiem, że działa bezbłędnie. Niestety, w sklepach Biedronka błahy błąd oprogramowania powoduje kolejki w szczytach zakupowych i konieczność angażowania załogi, i tak już obciążonej pracą. O co chodzi?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zakupowicz 04.05.2022

    Sklep nr 1471 - świeżo po remoncie. Kas samoobsługowych brak. Po co Biedronka remontuje stare sklepy, skoro nie wstawia do nich nowych kas? Sklep 1471 ma 6 kas zwykłych, z czego dzisiaj AŻ dwie otwarte. Dlaczego nikt nie postawi samoobsługowych?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także