HANDEL I DYSTRYBUCJA
25.08.2020/11:32
Pandemia burzy szczęście polskich konsumentów. Polacy przestają kupować, coraz bardziej boją się utraty pracy i problemów ze zdrowiem
O 30 punktów do poziomu 76 spadł Indeks Zadowolenia Konsumentów w Polsce w Q2’20, głównie ze względu na negatywną oceną perspektyw na rynku pracy. Bezpieczeństwo zatrudnienia i zdrowie należą do najważniejszych obaw Polaków. Konsumenci odczuli wpływ pandemii na gospodarkę i w naturalny sposób martwią się o swoją przyszłość. Spadki odnotowały praktycznie wszystkie kraje objęte badaniem.
Dziękujemy, że nas czytasz!
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
W ramach subskrybcji otrzymasz:
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
0 komentarzy
zobacz także
Najnowsze z serwisu
9