24.07.2018/10:10

Zakaz handlu w niedziele napędza rynek reklamy. Królem wydatków Lidl i Media Expert

Według danych Kantar Media sektor handlu napędza wzrost rynku reklamy w Polsce. Sieci handlowe zwiększyły wydatki na reklamę o ponad 17 proc. Nakłady sektora farmaceutycznego wzrosły o 12 proc.. Jak donosi „Rzeczpospolita”  te dwie branże odpowiadają za 1/3 rynku reklamy w tradycyjnych mediach. Daleko w tyle są sektory kosmetyczny i spożywczy.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z sektora handlu i FMCG w jednym miejscu;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • szepard 12.08.2018

    No, dalej jak Ja widze, to słysze niskie ceny;) To się nazywa chwytliwy spot:)

  • Villa 09.08.2018

    Muszą inwestować w reklamę skoro odszedł im jedne dzień, chociaż zawsze jest też sprzedaż online ;)

  • Frost 02.08.2018

    A z tanich i dobrych gazetek się wycofali

  • Margo 26.07.2018

    Duże reklamy i duże zyski. Co się dziwić, że lidl i media expert inwestują.

  • maska 26.07.2018

    no pamiętam akcję z Lisowską, to było coś, chyba rekord.

  • rik 25.07.2018

    ME zawsze było królem. Słychać o nich wszędzie i dużo. Fajnie ze to polski sklep.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.