02.12.2020/10:46

Zalando zdobyło podczas Cyber Week ponad milion nowych klientów

Platforma modowa Zalando pozyskała w trakcie minionej właśnie edycji Cyber Week ponad milion nowych klientów. Za pośrednictwem programu Connected Retail w święcie wyprzedażowym uczestniczyło ponad 2300 sklepów stacjonarnych – udział programu partnerskiego w wolumenie sprzedaży GMV wynosi średnio 30 proc. Sprzedaż podczas Cyber Week rośnie o około 35 proc. rok do roku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także