13.02.2014/14:35

ZARZĄDZANIE KATEGORIĄ HERBAT

Prawidłowe zarządzanie kategorią herbat jest procesem, który gwarantuje zwiększenie obrotów i zysków sklepu. Właściwy dobór oferty oraz efektywne zaplanowanie i wykorzystanie powierzchni sprzedaży to klucz do sukcesu. Tym bardziej że herbaciany rynek wart jest już ponad 1,2 mld zł.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.