20.11.2018/11:55

Zawsze w awangardzie

Związany od blisko 30 lat z bakaliową branżą Leszek Wąsowicz stoi nie tylko za sukcesem założonej i zarządzanej przez niego firmy HELIO, ale ma też istotny wkład w prosperity segmentu bakalii. Bogate doświadczenie i doskonałe wyczucie rynku stawiają go w gronie najważniejszych osób branży w Polsce. Choć sam stroni od świateł jupiterów, bardzo dużą wagę przywiązuje do promocji marki HELIO w mediach.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • HK 21.11.2018

    Gratuluję i nie dziwię się. Kiedy w sklepie trafiłam na mak tej firmy z ruszającym się wsadem, napisałam do Helio mail, załączyłam zdjęcia. Mimo, że to był okres wigilijny, odpowiedź przyszła błyskawicznie. Firma wyjaśniła, jak przebiega u nich proces kontroli jakości i że prawdopodobnie produkt został zanieczyszczony w sklepie. Niemniej zostałam przeproszona, a niedługo później dostałam paczkę, niemałą, z pysznościami Helio. Klasa !!! I to jest wzór i model, jak należy obchodzić się z niezadowolonymi klientami. Mają we mnie wiernego klienta i orędownika ich produktów.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.