20.12.2016/15:30

Zbliża się cyfrowa rewolucja w Biedronce

Biedronka systematycznie wprowadza kolejne nowe rozwiązania do sklepów, które mają poprawić komunikację z klientem, ale także zwiększyć komfort robionych zakupów. Sieć należąca do portugalskiego Jeronimo Martins testuje komunikację głosową w sklepach, a także wprowadza do swoich placówek więcej ekranów - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Britcom5 20.12.2016

    Biedronka to lepiej niech zainwestuje w kasjerki

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.