19.05.2023/11:32

Zbyt wysokie ceny, brak produktów i za mało otwartych kas? Biedronka prosi klientów o ocenę sklepów

Biedronka postanowiła zbadać opinie klientów na temat sklepów sieci. Jeśli posiadacz karty Moja Biedronka chce poczuć się jak tajemniczy klient, ma teraz taką możliwość. Ankieta dotycząca satysfakcji z zakupów odbywa się za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Sprawdźmy, czego chce się dowiedzieć dyskonter od swoich klientów?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

13 komentarzy

  • Yoko 26.05.2023

    Wszystko zgodne z prawdą piszecie znam to z autopsji. Dobrych i obrotnych pracowników się tłamsi żeby tylko wyrobić budżet. A towar faktycznie nie adekwatny do ceny.

  • Max 23.05.2023

    Nie polecam produkty najgorszej jakosci myszy i szczury w biedronce syf wszedzie jedna kasa otwarta i kolejka na caly sklep

  • Kajak 22.05.2023

    Współczuję pracownikom. Ostatnio miałem nieprzyjemność korzystać z kas samoobsulgowych. Pech chciał że trafiła się paczka orzeszków która nie ma wprowadzonej wagi w systemie. Czekałem 10 minut nikt się nie pojawił w końcu poszedłem do drugiej kasy zostawiając te orzeszki. Spakowałem się , poszedłem do samochodu i przypomniałem sobie że zapomniałem kupić papieru. Wracając do sklepu alarm na tej kasie był jeszcze aktywny. Drugi raz byłem wczoraj i dopiero ktoś podszedł do samoobsługi jak wszystkie 6 kas wymagało autoryzacji. Skoro sieć dorzuca 6 kas i chce żeby klienci się obsługiwali to niech wyznaczy pracownika do autoryzacji. W drugiej biedronce dorzucili samoobsługę , 3 kasy. I pilnuje ich na stałe 1 pracownik, co jest bez sensu bo w tej lokalizacji, daleko od osiedli przyjeżdżają tylko samochody i robią duże zakupy. Na samoobsłudze jedna pani, krzyczy żeby ludzie podchodzili jak każdy ma wózek pełny to wszystkie kasy stoją puste. A do kasjerki godzina czekania. Nie winie pracowników za złe decyzje kierownictwa. Pewnie mają za mały % transakcji na samoobsłudze i dlatego robią kolejkę. Wiem jak to działa, kiedyś pracowałem w sieciowce.

  • Biedronka 22.05.2023

    Szkoda że nie pytają ilu pracowników jest na zmianie

  • Anka 22.05.2023

    Brudno, śmierdzące zamrażarki i lady chłodnicze. Panie przy kasie nieuprzejme i brudnych koszulkach. Towar słabej jakości o tragicznym składzie. Totalna katastrofa, unikam tej sieci!

  • Ewa 21.05.2023

    Brudno ciasno i notoryczny bałagan w Biedronkach Gdańsk Wawelska i innych

  • pancia 21.05.2023

    ziemniaki w promocji tylko ich brak ok 12 nie bylo w sklepie

  • Romina 21.05.2023

    Narzekacie a i tak przychodzicie 2 razy dziennie

  • Piotr 20.05.2023

    Dostępność produktów z gazetki za każdym razem w promocji masło Mleczna Dolina w jaki bym dzień nie pojechał to pusta półka Pozdrawiam Piotr z Poznania

  • bez ankiety wiadomo 20.05.2023

    biedronka bez ankiety powinna wiedziec ze jak zatrudnia malo pracownikow to logiczne ze nie bedzie
    - otwartych wszyskich kas
    -patologiczna sytuacja jest taka ze pracownik z kasy normalnej obsluguje klientow w kasie samoobslugowej bo ciagle problem tam wystepuje.
    kazdy wwie ze standard w biedronce to alejki zapchane paletamo z towarem ze przejsc nie mozna
    o cenach to juz szkoda gadac bo bardzo drogo i do tego coraz nizsza gorsza jakosc produktow. wszyscy znajomi unikaja zakupow w biedronce miesa bo wielokrotnie kupili smierdzace i musieli wyrzucic.
    warzywa to przewaaznie wygladaja jak odpady ze smietnika i sa przemarzniete .I wtedy promocje robia

  • Ja 20.05.2023

    Wszystko super tylko w tej ankiecie nie chodzi o sklep tylko o premie dla pracowników

  • Nickt 19.05.2023

    Ja niczego nie kupię w Biedronce, a nie kupuję już od prawie 3 lat, dopóki nie będzie normalnego sklepu internetowego w takim stylu jak miało Tesco. Kompletna oferta, wszelkie promocje uwzględnione, dostawy flotą samochodów, a nie rowerzystami z Białorusi jęczącymi, że 8kg towaru to za dużo.

    Jakość - dramat - np. twaróg i mięso ociekające wodą. Czekolada to jakiś twardy kafelek bez smaku. Chleb krojony niesmaczny, beznadziejny. Wymieniać dalej? Ceny kompletnie nieadekwatne do jakości. Aha, jeszcze jedno, problemy ze zwrotem towaru od pewnego czasu. Nawet po przejściu przez kasę, będąc jeszcze w sklepie, nie można zwrócić większości produktów, a sytuacje są różne, np. błąd systemu lub kasjera. Poza tym mam prawo się rozmyślić. Znajomym nie chciano przyjąć nawet oryginalnie zapakowanej kociej karmy tłumacząc się wymogami sanitarnymi. Kpiny jakieś. Oj, weźmie się UOKiK za to, weźmie.

  • Mat 19.05.2023

    Polacy jak naród marudny z natury może się w końcu pożalić

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także