06.02.2016/22:47

Zentis rozwija innowacje i rozpoczyna branding składników

Firma Zentis Polska buduje pozycję lidera innowacji w różnych kategoriach na rynkach europejskich kładąc nacisk na produkty prozdrowotne. Nadszedł także czas na branding najważniejszych składników, m.in. żelków.

Zentis Polska nadał żelkom nazwę Pop&Joy wychodząc z założenia, że branding tego składnika pomoże wyróżnić i zapewnić jeszcze wyższe pozycjonowanie w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych. Żelki Pop&Joy to składnik do napojów, ale również dodatek do deserów, jak lody, ciastka, kremy, kawa, napoje owocowe; z możliwością wykorzystania w gastronomii.

- Wprowadzenie marki Pop&Joy do oznaczenia naszych żelek do napojów to kamień milowy w naszej strategii rozwoju całej kategorii składników do napojów, deserów, wypieków - mówi Ireneusz Lichota, prezes zarządu Zentis Polska Sp. z o.o.

- Branding składników to strategia marketingowa, w której dobry jakościowo składnik jest postawiony w centrum zainteresowania, nadaje mu się tożsamość, wobec czego przestaje być anonimowy oraz otrzymuje większą rozpoznawalność wśród klientów niż analogiczne składniki bez nadania im brandu. Brand Pop&Joy znakomicie przekazuje właściwości żelków, ważnego składnika np. do napojów dziecięcych – wyjaśnia - dodaje Ireneusz Lichota.



Niezależnie od żelków opromienionych sukcesami międzynarodowymi, Zentis wprowadza lub wprowadził na rynek kilka innych ciekawych składników, w tym: nata de coco – składnik rodem z Filipin, gdzie jest tradycyjnym deserem; powstaje z mleka kokosowego pod wpływem fermentacji z bakteriami Acetobacter Xylinum, a także preparaty z otrębami i nasionami bazylii.

Bardzo obiecującym produktem są kawałki owoców, które nadają się nie tylko do napojów, ale np. jako nadzienia do wypieków dla sklepików szkolnych, gdzie obowiązują wysokie.

W tym i w 2017 r. Zentis planuje wprowadzenie dwóch produktów o najwyższej jakości, które będą unikalne nie tylko w skali polskiej, a jeden z nich będzie otwarciem nowej kategorii w skali światowej.

Zentis jest potentatem baz do jogurtów na krajowym rynu, a co drugi jogurt owocowy w Polsce jest wyprodukowany z udziałem tych baz. Ostatnie plany i działania firmy ukierunkowane są na żelki zawierające składniki prozdrowotne, co uczyni je atrakcyjnym i zdrowym rozwiązaniem dla dzieci - zwłaszcza w sklepikach szkolnych.

Zentis Polska zdobył 1 miejsce w kategorii Best Beverage Ingredient w ogólnoświatowym Konkursie Beverage Innovation Awards 2015 za składnik o nazwie Chili-flavoured jellies (juicy balls) with plant sourced proteins (Żelki o smaku chili z białkiem roślinnym). Nagroda została wręczona w czasie BrauBeviale w Norymberdze w dniu 11 listopada 2015 r.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.