22.02.2019/21:50

Zero waste. Lidl testuje koncept handlowy z ofertą żywności przecenionej o 70 proc.

Post ze zdjęciem akcji sieci Lidl "Kupuję, nie marnuję", wykonanym przez autorkę bloga Opcja.Promocja, znalazł się na profilu akcji Foodsharing Wrocław. W ten sposób – jak pisze haps.pl  -jedna z największych sieci dyskontów po raz kolejny zachęca nas do niemarnowania żywności.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • WASTED 07.07.2019

    Ja na tych półkach widzę po kilka produktów, niektóre nawet bez jakiejkolwiek przeceny! Wiadomo, że cała reszta (kilkaset kg dziennie) trafia na śmietnik (zamknięty, by przypadkiem potrzebujący nie mogli sobie tego wziąć) albo do niszczarki. "Zero" w "Zero Waste" jest bujdą. FILOZOFIA Zero Waste to brak marnowania a przynajmniej jego minimalizacja, nie zaś działania marketingowe na pokaz, gdzie na małą półeczkę wystawia się kilkanaście opakowań produktów, podczas gdy kilkaset trafia do niszczarki. Wspomniany w artykule "wymagający konsument" może ocenić sklep po zawartości kontenerów za sklepem. Jeśli nie ma w nich produktów po terminie/ze zbliżającą się datą zalecanego spożycia lub jeśli te kontenery są zamknięte, jest to dowód, że sklep marnuje żywność i niszczy produkty zamiast umożliwić ich pozyskanie przez ubogich i potrzebujących. Liczy się tylko zysk, a kreowanie wizerunku marki czy jakkolwiek ładnie sobie to nazwiecie, jest działaniem nastawionym wyłącznie na zysk.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.