ZM Henryk Kania dogadał się z sieciami handlowymi. Dystrybutorzy zgodzili się na podwyżkę cen
Będące w potężnych kłopotach finansowych ZM Henryk Kania porozumiały się z sieciami handlowymi, które dystrybuują produkty producenta wędlin z Pszczyny. – Sieci handlowe zaakceptowały podwyższenie cen – poinformował w rozmowie z „Rzeczpospolitą” Henryk Kania, główny akcjonariusz i szef rady nadzorczej ZM Henryk Kania. Zakłady błyskawicznie otworzył postępowanie układowe, a także rozmawiają z inwestorem.
Pozostało jeszcze 74% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
13.06.2019
Tak to jest być dostawcą do sieci.... czytaj chodzić na postronku.
Wcześniej czy później większość dostawców skończy tak samo lub przy odpowiednim poziomie zakupów sieć wybuduje własny zakład piekarniczy, mięsny czy inny.
Poza tym jak sieć dużo kupuje u jednego dostawcy to tak naprawdę byt dostawcy jest uzależniony własnie od tych zamówień i wtedy sieć działająca z pozycji siły jeszcze więcej naciska na obniżenie ceny.
Dogadanie się z Kanią i przystanie na podwyżkę cen to typowa akcja budująca świadomość klientów że sieć jest opiekuńcza i dba oraz pomaga w trudnych sytuacjach dostawcy. Tak naprawdę chodzi tutaj sieciom o zapewnienie sobie dostaw, bo co jeśli taki Kania upadnie? Sieci z dnia na dzień zostają bez towaru. Dopiero wypowiedzenie kredytowania przez Alior Bank zmusiło sieci do takiej taktyki se strony sieci. Chociaż jestem przekonany że na pewno warunki podwyżki są mega obwarowane na korzyść znów sieci. -
13.06.2019
Mysle, ze to najwyzsza pora. Asertywnym trzeba byc i nie bac sie podnoscic cen!
2