24.02.2017/14:51

Zmiany w sklepach Carrefoura idą w bardzo dobrym kierunku

Gilles Ballot, dyrektor działu hipermarketów w Carrefour Polska w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl deklaruje, że Carrefour modernizuje swoje sklepy w Polsce. Eksperci zajmujący się projektowaniem wnętrz dla sklepów przyznają, że w supermarketach sieci Carrefour rzeczywiście widać duże zmiany.

- Zamiast kremowych, metalowych mebli sklepowych, w supermarketach sieci pojawiło się dużo elementów drewnianych oraz czarny kolor w zwieńczeniach regałów i w materiałach nawigujących klientów. Mocny nacisk położono na strefę „owoców i warzyw” oraz „pieczywa” – mówi Wiktor Miałkowski, Partner w Pro Business Solutions.

I dodaje: - Najbardziej wyróżniającym elementem jest zupełnie nowe liternictwo, nawiązujące do modnego ostatnio stylu ręcznego pisania kredą na czarnych tablicach. Jest to przełomowe rozwiązanie w kategorii sieciowych sklepów spożywczych. Dotychczas było stosowane głównie w kawiarniach. W obu przypadkach ma nawiązywać do lokalności, naturalności i świeżości przedstawianej oferty.

Według Wiktora Miałkowskiego problemem dla Carrefoura może być jednak samo tempo zmian oraz ich główna konkurencja, czyli dyskonty, które wprowadzają bardzo podobne rozwiązania. Widać to np. w nowych Lidlach czy Biedronkach.

- Carrefour wspomina również o podnoszeniu standardu obsługi klientów. Jest to bardzo ważny element, natomiast coraz trudniejszy w realizacji z powodu ciągłej presji cenowej, która powoduje konieczność cięcia kosztów oraz powszechnych trudności z pozyskaniem pracowników do pracy w sklepach i usługach – tłumaczy ekspert.

I podsumowuje: - Wprowadzane zmiany idą na pewno w bardzo dobrym kierunku, zmieniając oblicze sklepów Carrefour. Wychodzą naprzeciw światowym trendom i oczekiwaniom klientów, którzy szukają sklepów coraz bardziej im przyjaznych i swojskich.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Ja 25.02.2017

    W Tesco też trwa remodeling sklepów, jednak o tym nikt nie pisze... , zobaczcie na format Better Supermarket w Tesco. Też ciemne półki, dużo drewna, odzież, bardzo dużo miejsca dla klientów, i przede wszystkim inwestycja w świeże działy. To samo w Formacie Hipermarket Extra. Napiszcie cos o tym i zróbcie zdjęcia.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.