24.02.2020/12:48

Znamy plany sieci Aldi Polska na 2020 rok [TYLKO U NAS]

Portal wiadomoscihandlowe.pl zwrócił się do sieci Aldi z prośbą o podsumowanie 2019 r. i nakreślenie planów na 2020 r. Pytaliśmy o najważniejsze trendy minionego roku, największe wyzwania i sukcesy dyskontera. Zapytaliśmy też o plany na rok bieżący – rozwój sieci sklepów, plany co do e-commerce i cyfryzacji, planowane inwestycje, priorytety, strategiczne kierunki i cele. w imieniu sieci dyskontów na nasze pytania odpowiada Agata Biernacka, Manager ds Komunikacji i PR Aldi Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Dark 29.02.2020

    Mogli być numerem jeden, ale dawno już przegrali Polskę.

  • ??? 25.02.2020

    co to znaczy, że otwierają biura nieruchomości?

  • Kupiec i konsument 25.02.2020

    Jakościowo Aldi to sieć, która po prostu rozgniata Biedronkę. Ma tylko jedna wadę: stopień jej rozwoju w kontekście nowych otwarć jest żenujący. Nie wiem kto działa tak skutecznie na niekorzyść tej sieci ale 140 sklepów i tempo kolejnych otwarć jest niezrozumiałe. Sklepów jest zdecydowanie za mało, nie na ich na północy a tam gdzie są maja dziwne zagęszczenie (patrz porównanie np Warszawy do Bydgoszczy) Aldi do dzieła. Albo otwieracie po 100 sklepów rocznie albo realnie stopniowo znieście z rynku. Historia Aldi w Polsce to historia stagnacji i niewykorzystanych szans. A szkoda

  • Ggg 25.02.2020

    Otwierają biura nieruchomości i to rozsiane po całej PL a niczego prawie nie otwierają - oni chyba rzeczywiście szykują się na przejęcie Tesco w PL i może całej Europie Śr. Berlin i Unia pewnie dołożą preferencyjne kredyty... zresztą pewnie już za Odrą od dawna robili analizy jak można skorzystać na Brexicie i co ciekawego przejąć po Brytyjczykach

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.