11.07.2018/15:04

Peek & Cloppenburg uruchamia w Polsce sklep internetowy

Sieć sklepów z odzieżą Peek & Cloppenburg uruchomiła w lipcu br. w Polsce sklep internetowy. Wcześniej podobny ruch firma z Düsseldorfu wykonała na rynkach niemieckim i austriackim.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • ALA 08.02.2023

    Sklep nie zwraca pieniędzy w ustawowym terminie 14 dni. Bardzo arogancka obsługa na infolinii pracownica rozłącza się podczas rozmowy, nigdzie nie spotkałam się z czymś takim. Na maile nie odpisują. Kompletny brak szacunku dla swoich wieloletnich klientów.

  • Rene 27.12.2022

    Przyjęli zamówienie. Opłaciłam i od 2.12.2022 czekam na przesyłkę. Na wiadomości nie odpowiadają, nikt ich nie czyta. Wysyłają automatyczną odpowiedź że pracują nad moim emailem. Nawet nie ma jak zerwać umowy i niech zwrócą pieniądze, bo każda odpowiedź jest automatycznie wysyłana. Nie mam spodni ani pieniędzy. Uważajcie na nich. Pisanie po niemiecku też nic nie daje. Dramat

  • Antonina 11.09.2022

    Sklep internetowy Peek & Cloppenburg to największy przekręt internetowy z jakim się spotkałam a robię zakupy w internecie od wielu lat. Już prawie miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. Sklep nie odpowiada na maile a obsługa klienta to ludzie na home office, którzy kompletnie nie wiedzą co się dzieje I każą czekać. Sprawa założona u europejskiego rzecznika praw konsumenta.

  • Antonina 11.09.2022

    Sklep internetowy Peek & Cloppenburg to największy przekręt internetowy z jakim się spotkałam a robię zakupy w internecie od wielu lat. Już prawie miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. Sklep nie odpowiada na maile a obsługa klienta to ludzie na home office, którzy kompletnie nie wiedzą co się dzieje I każą czekać. Sprawa założona u europejskiego rzecznika praw konsumenta.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.