Peek & Cloppenburg uruchamia w Polsce sklep internetowy
Sieć sklepów z odzieżą Peek & Cloppenburg uruchomiła w lipcu br. w Polsce sklep internetowy. Wcześniej podobny ruch firma z Düsseldorfu wykonała na rynkach niemieckim i austriackim.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
4 komentarze
-
08.02.2023
Sklep nie zwraca pieniędzy w ustawowym terminie 14 dni. Bardzo arogancka obsługa na infolinii pracownica rozłącza się podczas rozmowy, nigdzie nie spotkałam się z czymś takim. Na maile nie odpisują. Kompletny brak szacunku dla swoich wieloletnich klientów.
-
27.12.2022
Przyjęli zamówienie. Opłaciłam i od 2.12.2022 czekam na przesyłkę. Na wiadomości nie odpowiadają, nikt ich nie czyta. Wysyłają automatyczną odpowiedź że pracują nad moim emailem. Nawet nie ma jak zerwać umowy i niech zwrócą pieniądze, bo każda odpowiedź jest automatycznie wysyłana. Nie mam spodni ani pieniędzy. Uważajcie na nich. Pisanie po niemiecku też nic nie daje. Dramat
-
11.09.2022
Sklep internetowy Peek & Cloppenburg to największy przekręt internetowy z jakim się spotkałam a robię zakupy w internecie od wielu lat. Już prawie miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. Sklep nie odpowiada na maile a obsługa klienta to ludzie na home office, którzy kompletnie nie wiedzą co się dzieje I każą czekać. Sprawa założona u europejskiego rzecznika praw konsumenta.
-
11.09.2022
Sklep internetowy Peek & Cloppenburg to największy przekręt internetowy z jakim się spotkałam a robię zakupy w internecie od wielu lat. Już prawie miesiąc czekam na zwrot pieniędzy za niezrealizowane zamówienie. Sklep nie odpowiada na maile a obsługa klienta to ludzie na home office, którzy kompletnie nie wiedzą co się dzieje I każą czekać. Sprawa założona u europejskiego rzecznika praw konsumenta.